Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:941323
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  KOPSAVILKUMS    4
1.  SIA „AZK” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    5
2.  SIA „AZK” ORGANIZATORISKAIS RAKSTUROJUMS    5
3.  PREČU SORTIMENTS    7
4.  TIRGUS ANALĪZE    8
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    10
6.  RISKI, TO MAZINĀŠANAS IESPĒJAS    10
7.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    11
8.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RISINĀJUMA ORGANIZATORISKAIS PLĀNS    12
8.1.  Darba resursu piesaistes un noslodzes plāns    13
8.2.  Materiālo resursu piesaistes plāns    13
8.3.  Plānoto darbu izpildes grafiks    14
9.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RISINĀJUMA FINANŠU PLĀNS    15
9.1.  Naudas plūsmas plāns    15
9.2.  Peļņas vai zaudējumu plāns    15
9.3.  Rentabilitātes aprēķini    16
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
  PIELIKUMS    19
Extract

IEVADS
Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Uzņēmuma darbības rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no tā, kā uzņēmuma vadība paredz tā attīstību un plāno tā darbību.
Ar reklāmu uzņēmums veido noteiktu sabiedrisko domu par piedāvāto produkciju. Iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido konkrētu preču pieprasījumu. Tā iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. Galvenais reklāmas pamatā ir tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Līdz ar to reklāmai ir būtiska loma uzņēmuma darbības plānošanā.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt reklāmas plānu SIA „AZK”.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķis, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
1. Veikt tirgus analīzi un noteikt mārketinga stratēģiju, lai izstrādātu reklāmas plānu;
2. Apzināt iespējamos riskus un to mazināšanas iespējas, lai paredzētu iespējamās problēmas;
3. Izstrādāt SIA „AZK” reklāmas plānu, lai veicinātu produktu noietu tirgū;
4. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, balstoties uz iegūtās informācijas analīzi.
Reklāmas plāns SIA „AZK” tiks izstrādāts 2009.gada decembra mēnesim klasiskajiem un džinsu apģērbiem.
Studiju darba izstrādei ir noteikti sekojoši temata ierobežojumi:
1. Darbā ir apskatīti SIA „AZK” veikali, kuri atrodas Jēkabpilī.
2. Apskatāmā laika periods ir 2006. – 2008. gads.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1239271
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register