Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952581
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  I Kredīti    4
1.1.  Investīciju kredīts    4
1.2.  Investīciju kredīts ar Eiropas Savienības Struktūrfondu līdzfinansējumu    4
1.3.  Kredīts apgrozāmo līdzekļu finansēšanai    4
1.4.  Iespēju kredīts uzņēmumam    5
1.5.  Kredītlīnija    5
1.6.  Overdrafts jaundibinātiem uzņēmumiem    6
1.7.  Overdrafts bez nodrošinājuma    7
3.  II Līzings    8
2.1.  Auto līzings    8
2.2.  Industriālais līzings    8
2.3.  Komerctransporta līzings    9
4.  III Apgrozāmo līdzekļu finansēšana    10
3.1.  Faktorings    10
3.2.  Krājumu finansēšana    10
5.  Secinājumi    11
6.  Izmantotās literatūras saraksts    12
7.  Pielikums    13, 14
Extract

Secinājumi
Uzņēmumu finansēšana Hansabankā ir nozīmīgs bankas un uzņēmuma sadarbības veids. Piemēram, izmantojot kādu no bankas piedāvātajiem kredītu veidiem, uzņēmums iegūst gan attīstības iespējas, gan finansiālo stabilitāti.
Ņemot vērā katra uzņēmuma specifiku, banka piedāvā dažādus finansēšanas veidus - naudas aizdevumu, finansiālu palīdzību iekārtu iegādei vai starptautiskās tirdzniecības finansēšanai.
Finansējot uzņēmumu, banka kļūst par tā partneri un nodrošina gan naudas plūsmas, gan dažādu risku vadību uzņēmumā.
Tirdzniecības finansēšana ir svarīgs pakalpojums tiem uzņēmumiem, kuru darbība ir saistīta ar tirdzniecību un kuriem ir vairāki sadarbības partneri.
Hansabanka piedāvā vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādejādi palielinot uzņēmuma vērību un dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. [3]
Biznesa apjomu pieaugums, jaunu klientu piesaistīšana un bankas pakalpojumu pārdošanas veicināšana ir galvenie mērķi, kurus Hansabanka izvirza. Banka joprojām par vissvarīgāko prioritāti uzskata tieši klientu apkalpošanas kvalitāti, kas ir viens no bankas veiksmīgas konkurētspējas pamatiem. Banka ir nostiprinājusi savas līderpozīcijas privātpersonu kreditēšanā, un 2003. gada laikā vēl vairāk stiprināja uzņēmumu apkalpošanas darbu, joprojām par galveno prioritāti izvirzot mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanu. [2]

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1344812
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register