Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969870
 
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Extract

Jebkuram uzņēmumam, lai tas pastāvētu un veiksmīgi darbotos ir jāizveido ārējo sakaru principi:
klienti - piegādātāji un pircēji;
kapitāla ieguldītāji;
konkurenti;
sabiedrība;
grupas;
valsts.
Parasti izvēlas tādus partnerus, kuri vislabāk tiktu galā ar izvirzītajiem uzdevumiem. Galvenās prasības ir partneru profesionalitāte, ekonomiskais stāvoklis un izaugsmes perspektīvas.
Pakalpojumu patērētāji (pircēji) ir galīgais mērķis, ko cenšas apmierināt organizācijas, lai pārdotu preces. Lai apmierinātu pircēju vajadzības pēc precēm un pakalpojumiem tiek dibināti saimnieciskie sakari ar piegādātājiem un starpniekiem.
Katram uzņēmumam ir jānosaka savs mērķtirgus. Reizēm šķiet, ka pircēju tirgus ir jau zināms un tas ir tikai jāpalielina ar saviem produktiem, bet konkurences apstākļos tirgus ne pie viena klāt nenāk, - tas jāmeklē pašam.
No vides uztveres un piemērošanās konkrētai situācijai atkarīga organizācijas darbības efektivitāte. Organizācijas iekšējo elementu savstarpējo sakarību ignorēšana var radīt konfliktus un zaudējumus.
Iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
mērķi, stratēģija, uzdevumi;
darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).
Šīs sastāvdaļas nav izolētas cita no citas, bet gan savstarpēji saistītas.
Parasti visa uzmanība tiek veltīta savas organizācijas iekšējās vides elementiem, bet mērķu sasniegšana lielā mērā ir atkarīga arī no ārējās vides elementiem.
Imidžs ir, lai uzņēmums tiktu atpazīts starp patērētājiem un viņi zinātu, ko no viņa var sagaidīt. Vienmēr firmām ar labu imidžu ir veiksmīgi attīstīts lojalitātes mārketings, jo viņi izprot patērētāju un sabiedrība vēlmes un mēģina tās apmierināt. Uzturēt stipru imidžu prasa uzņēmumam lielus resursus, toties tie apmaksājas, jo tas piesaista jaunus un notur vecos klientus. Uzņēmuma imidžs, kuru var iedalīt: kā ar stipru vai vāju, tas ir atkarīgs no tā kādu darbu ir ieguldījis ir savstarpējo saišu nodibināšanā ar: klientiem, patērētājiem un sabiedrību.
Imidža veidošana ir viena no lojalitātes mārketinga sastāvdaļām, kurā uzņēmums ar savu devīzi definē, ko viņš piedāvā un ko no var sagaidīt no tā. Lai nostiprinātu uzņēmuma imidžu uzņēmums nevar atļauties sliktas ziņās, tas piespiež to darboties augstā kvalitātes līmenī un uzklausīt katru klienta sūdzību, kā arī ņemt vērā sabiedrības viedokli pa uzņēmuma darbību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register