Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972081
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  LATVIJAS VALSTS UZŅĒMĒJDARBĪBAS ATTĪSTĪBA    4
1.1.  Latvijas uzņēmējdarbības pamats    4
1.2.  Uzņēmumu un komercdarbības formu klasifikācija    4
1.3.  Mazā, vidējā komersanta statusa noteikšana    6
1.4.  Mikro un mazo uzņēmumu būtība    7
1.5.  Jauna uzņēmuma darbības jomas izvēle    8
2.  UZŅĒMUMA DIBINĀŠANA – JAUNA REKLĀMAS AĢENTŪRA    9
2.1.  Jauna uzņēmuma uzsākšanas neatliekamas darbības    9
2.2.  Biznesa plāna uzmetums    9
2.2.1.  Nepieciešamo ieguldījumu apjoms    9
2.2.2.  Personāla jeb darbinieku izvēle    10
2.2.3.  Uzņēmuma piedāvājumu izklāsts    11
2.3.  Rentabilitāte    12
2.4.  Risku varbūtība    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTA LITERATŪRA    15
  PIELIKUMS    16
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Referāta gaitā tika analizēti uzņēmējdarbības attīstīšanas faktori Latvijas valstī, ka arī izstrādāta jaunas reklāmas aģentūras dibināšanas shēma.
Referāta rezultātā izdarīti šādi secinājumi:
1. Sabiedrībā valda stereotips, ka sākt savu uzņēmējdarbību Latvijā nav īpašas jēgas, jo „viss jau ir pilns” un brīvas nišas biznesam vairs nav. Patiesībā, biznesa iespējas - ir bezgalīgas. Vajag tikai sevi kārtīgi „izpētīt” – ko es protu, kas man patīk, ko es varētu jaunu dibināt.
2. Pēc Uzņēmumu reģistra (UR) datiem, Latvijā visvairāk tiek dibināti individuālie uzņēmumi, sabiedrības ar ierobežotu atbildību un zemnieku saimniecības.
3. Arvien nozīmīgāku lomu Latvijas ekonomikā ieņem mikro un mazie uzņēmumi, kuru skaits veido vairāk nekā 94% no kopējā Latvijā reģistrēto uzņēmumu skaita.
4. Populārākās mikro un mazo uzņēmumu darbības jomas – tirdzniecība, pakalpojumi un nekustamie īpašumi, un gandrīz puse no tiem uzņēmumiem nodarbina no 2 līdz 5 darbiniekiem.
Referāta rezultātā ir izvirzīti sekojošie priekšlikumi, lai dibinātu savu jaunu uzņēmumu:
1. Pirms jauna uzņēmuma dibināšanas vajag kārtīgi izpētīt tirgu un pieprasījumu pēc piedāvātas preces. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register