Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979730
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir viena no uzņēmuma redzamākajām aktivitātēm. Aicinot cilvēkus izmēģināt tā ražotos produktus, uzņēmums riskē saņemt publisku kritiku, kā arī riskē zaudēt gan esošos, gan potenciālos klientus, ja nepiepildīsies reklāmā apgalvotais. Bet kādēļ, tad ir jāveido reklāma, ja uzņēmums var tikai zaudēt? Reklāmas speciālisti saka, ka cilvēki vairāk pērk reklamētos produktos tādēļ, ka tas ir drošāk, jo, ja produkts tiek reklamēts, uzņēmums cenšas vairāk piepildīt reklāmā solīto.
Reklāma tiek gan slavēta, gan kritizēta ne tikai tās lomas dēļ produkta pārdošanā, līdz ar to uzņēmuma ekonomikas iespaidošanā, bet arī par tās ietekmi uz ekonomiku un sabiedrību kopumā.1
Francijas Universitātes doktorantūras absolvents Maximilien Nayaradou, zinātniski pamatojis, ka reklāma dod pozitīvu efektu ne tikai konkrētam produktam vai uzņēmumam, bet valsts ekonomikai kopumā. Šis zinātnieks veica apjomīgu izpēti, iekļaujot tajā statistikas un makroekonomikas datus par Eiropu, ASV un Āziju laika posmā no 1990. līdz 2000. gadam. No šīs izpētes izriet četri galvenie secinājumi par reklāmas pozitīvo ietekmi uz ekonomiku kopumā:
1. Nozarēs ar lielākajām investīcijām reklāmā, patēriņa pieaugums ir visstraujākais. Attiecīgi, tās dod lielāku pienesumu kopējai ekonomikas izaugsmei nekā citas nozares;
2. Nozarēs ar lielākajām investīcijām gan reklāmā, gan uzņēmuma attīstībā un inovācijās, pievienotās vērtības izaugsme ir vislielākā.;
3. Nozarēs ar augstāku reklāmas investīciju, tirgus daļu sadalījums ir līdzvērtīgāks un ir sastopama sīvāka konkurence, kas veicina straujāku izaugsmi.
4. Reklāmas nozare, kā viens no ekonomikas sektoriem, ir ekonomiskās izaugsmes „reizinātājs”. Šī nozare pieaug divreiz straujāk nekā visa ekonomikā kopumā, turklāt nodarbinātības pieaugums reklāmas nozarē ir četrkārt lielāks nekā ekonomikā kopumā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register