Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982722
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Jebkurā tirgū centrālā problēma ir cenu veidošanās. Ekonomiskas literatūrā cena tiek definēta dažādi. Vieni autori uzskata, ka cena ir reču un pakalpojumu vērtīguma novērtējums naudā. Citi — ka cena ir pircēju un pārdevēju attiecība, kam ir kvantitatīva noteiktība.
Cena tirgū pilda noteiktas funkcijas, labi funkcionējošā tirgū cenās ir ietverta visa nepieciešamā informācija. Tās informē patērētāju par to, cik naudas viņam ir nepieciešams, lai iegādātos kādu preci vai pakalpojumu. Savukārt ražotāju cenas informē par iespējamām resursu iegādes izmaksām. Cenas informē ražotāju arī par patērētāju gatavību maksāt par piegādātajām precēm. Cenas motivē ražotāju un patērētāju rīcību tirgū. Cenai paze­moties, mainās arī patērētāju un ražotāju rīcība tirgū. Ar cenas starpniecību ir iespējams ierobežot reto resursu patēriņu. Vairumam preču un pakalpojumu cenas nosaka pieprasījums, piedāvājurns un konkurence.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1166852
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register