Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:994920
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konfliktu būtība, to veidi    4
2.  Konfliktu cēloņi    7
3.  Konfliktu stadijas    8
4.  Konfliktu risināšana    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Secinājumi
1. Konflikts ir attiecīgā laikā un telpā pretrunīgu tendenču vai interešu sadursme, kuras pamatā ir noteiktas vērtības, par kuram rit cīņa.
2. Atkarībā no konfliktējošo pušu mērķiem un rīcības, tiek izdalīti funkcionālie (konstruktīvie) konflikti, kas veicina labvēlīgas izmaiņas organizācijas darbībā, palielina efektivitāti, disfunkcionālie (distruktīvie) konflikti, kas veicina sociālu normu sagraušanu, deformēšanu un stabilizējošie konflikti, kas novērš novirzīšanos no normas, stabilizē situāciju un rada produktīvu risinājumu.
3. Pēc konflikta virziena organizācijā, tiek izšķirti vertikālie konflikti, kas norisinās starp dažādu līmeņu darbiniekiem un horizontālie konflikti, kas rodas starp viena līmeņa darbiniekiem.
4. Pēc subjekta konflikts var izpausties četros veidos, kā iekšējais konflikts, kas notiek pašā cilvēkā, starppersonu konflikts, koros viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķu sasniegšanā, konflikts starp personu un grupu un starppersonu konflikts, turklāt organizācijas ikdienas notikumos un procesos darbojas visi konfliktu veidi
5. Konflikta cēloņi meklējami cilvēku rīcībā, kuras cēlonis bieži vien ir nespēja sadalīt ierobežotos resursus, atšķirības mērķos, trūkumi uzdevumu saskaņošana un mijiedarbē, atšķirības uzskatos un nostādnēs, neapmierinoša komunikācija, cīņa par ietekmi, vajadzību apmierināšana, nepareizs priekšstats par organizācijas izveidoto vidi un cilvēka vietu tajā.
6. Konflikta attīstībā tiek izdalītas četras stadijas: konflikta situācijas rašanās, konfliktējošās uzvedības stadija, konflikta atrisināšanas (neatrisināšanas) stadija, pēckonflikta stadija.
Konflikta atrisināšana ir radošs process, kurā mēģinot saprast otras puses viedokli, nevis kritizējot un nepieņemot, bet gan izvērtējot un uzklausot, iespējams nonākt pie pozitīva, profesionāla gala rezultāta, kas veicina pozitīvu organizācijas turpmāko notikumu attīstību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register