Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143534
 
Evaluation:
Published: 14.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju tiesību aizsardzības vispārīgie aspekti    5
1.1.  Jēdzienu patērētāju tiesības un patērētāju tiesību aizsardzība definēšana un izpratne    5
1.2.  Patērētāju tiesību un interešu aizsardzības rašanās aspekti (priekšnoteikumi)    6
1.3.  Patērētāju tiesību aizsardzības pamatprincipi ANO, Eiropas Savienībā ( ES ) un Latvijā    8
2.  Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijas Republikā (LR)    11
2.1.  Patērētāju aizsardzības likumdošana    11
2.2.  Patērētāju tiesību un interešu aizsardzības institūcijas    14
2.3.  Svarīgākās patērētāju tiesību aizsardzības jomas    16
2.4.  Patērētāju ekonomisko interešu aizsardzība    20
2.4.1.  Preču un pakalpojumu garantija    20
2.4.2.  Patērētāja tiesības, slēdzot līgumus    21
2.4.3.  Patērētāja tiesības, iegādājoties nepienācīgas kvalitātes preci vai saņemot nepienācīgas kvalitātes pakalpojumu    22
3.  Patērētāju tiesību aizsardzības programma 2005. –2007.gadam    25
4.  Patērētāju tiesību aizsardzības statistika Latvijā    27
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Extract

Pēc neatkarības atgūšanas piecpadsmit gadu laikā Latvijā ir izveidota funkcionējoša tirgus ekonomika. Kopš pārejas no centralizētās plāna ekonomikas uz tirgus ekonomiku Latvijas tirgū ir parādījušās un ir pieejamas daudz un dažādas preces, ir iespējami vairāki alternatīvi pirkumi, kuri atšķiras gan pēc kvalitātes, gan pēc cenas. Tirgū arvien biežāk parādās jaunas preces un pakalpojumi, tādējādi patērētājiem arvien lielākās grūtības sagādā informācijas iegūšana par šīm precēm un pakalpojumiem. Lai patērētājs veiktu pareizo izvēli, netiktu apkrāpts vai maldināts attiecībā uz piedāvātajām precēm un pakalpojumiem, viņam ir nepieciešamas dažādas un vispusīgas zināšanas.
Bieži vien vienkāršas pircēju un pārdevēju nezināšanas dēļ rodas nevajadzīgi pārpratumi un saasinājumi. Abpusējai izglītošanai patērētāju tiesību jautājumos jāveicina jaunas situācijas veidošanos, kad pārdevēji un pircēji no karojošām nometnēm un pretstāves kļūst par sadarbības partneriem.
Svarīgi ir arī tas, ka patērētāju tiesību aizstāvības līmenis vai dažādas priekšrocības pircējiem kļuvušas par būtisku faktoru konkurences cīņā starp tirdzniecības uzņēmumiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1155919
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register