Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:183116
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  Jūras kravu pārvadājumu vēsturiskais aspekts    11
2.  Starptautiskās tirdzniecības darījumu tiesiskie aspekti    26
2.1.  Jūras kravu pārvadājumu tiesiskā regulācija Eiropas Savienībā    52
2.2.  Jūras kravu pārvadājumu tiesiskā regulācija Latvijā    60
3.  Jūras kravu pārvadājumu veidi un nepieciešamā dokumentācija    66
3.3.  Multimodālie pārvadājumi    73
3.4.  Jūras kravu pārvadājumi, noslēdzot fraktēšanas līgumu – čarteru    79
  Nobeigums    88
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    95
Extract


Bakalaura darba tēmas „Jūras kravu pārvadājumu tiesiskie aspekti attiecībā uz fraktēšanu” aktualitāte slēpjas apstāklī, ko mūsdienās apzīmē ar jēdzienu „globalizācija”.
Kādā mākslas filmā uz jaunieša jautājumu: „Kas ir globalizācija?”, kungs gados atbildēja: „Globalizācija ir tad, kad esot Vācijā, tu sēdi uz krēsla, kas ražots Grieķijā, dzer vīnu, kas ražots Spānijā un runājot pa telefonu, kas ražots Somijā, domā vai pirkt automašīnu, kas ražota Japānā vai ASV.” Var jau braukt pats un minētajās valstīs pirkt šīs lietas, bet parasti, tās tiek iegādātas savā valstī.
Pasaules tirgus liberalizācija un globalizācija novedusi pie milzīgas preču piedāvājuma daudzveidības un apjoma. Lai šos milzīgos preču apjomus ātri, droši un izdevīgi transportētu, rodas nepieciešamība pēc daudzveidīgiem transporta veidiem, attīstītas transporta infrastruktūras un moderniem transporta līdzekļiem.
Jūras transports ir ekonomiski izdevīgākais veids kā nogādāt preci no Amerikas, Austrālijas kontinenta un Āzijas valstīm, jo autotransporta un dzelzceļa transporta izmantošana ir praktiski neiespējama, bet gaisa transportiem ir mazāks preču pārvadāšanas apjoms un lielākas izmaksas. Jūras transports ir piemērots, pirmām kārtām, liela apjoma preču pārvadāšanai, kad ir svarīgi zemi vienību izdevumi.
Salīdzinājumam kravu apgrozību Baltijas jūras austrumu krasta ostās , skatīt pielikumu Nr.1.
Ikviena uzņēmuma interesēs ir palielināt tirdzniecības apjomus, bet ikvienas valsts mērķis - attīstīt valsts ekonomiku, plānot, organizēt un kontrolēt daudzveidīgos tirdzniecības procesus, tai skaitā arī preču transportēšanu. Līdz ar to rodas savstarpējas likumisko interešu sadursmes gan starp pašiem uzņēmumiem, gan valsts institūcijām.
Viens no galvenajiem priekšnoteikumiem likumisko interešu sadursmju novēršanai ir koordinēta valsts un privāto pušu sadarbība, kas balstīts uz taisnīgu un objektīvu tiesisko regulējumu.
Īpaši aktuāli Latvijai jautājumi par kravu pārvadājumu tiesisko regulāciju kļūst pēdējos gados, jo transporta nozare Latvijā, kopš valsts neatkarības atjaunošanas, ir attīstījusies ļoti strauji. Latvijas transporta kompānijas gan vietējiem, gan ārvalstu klientiem spēj piedāvāt visaugstāko pakalpojumu līmeni, nodrošinot, lai attiecīgā krava vajadzīgajam adresātam tiktu nogādāta droši un laikā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register