Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:206451
 
Evaluation:
Published: 10.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valsts kā konstitucionāli tiesiska institūta jēdziens ārvalstu konstitūcijās    4
1.1.  Valsts iekārtas forma    4
1.2.  Politiskais režīms un likumdošana    6
1.3.  Valsts pārvaldes modelis    8
2.  Tiesnešu nozīmēšana( ievēlēšana)    10
3.  Francijas prezidenta funkcijas    12
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

SECINĀJUMI
Rakstot par valsts jēdzienu konstitūcijās saskāros ar mūsdienu valstu lielāko problēmu- pārāk biežo lakonismu, kas gribot negribot, ierobežo konstitūcijas darbību. Aiz vārda „demokrātiska republika” ne vienmēr slēpjas tā patiesā būtība. Valstu konstitūcijas šajā jomā var iedalīt divējādi:
1) valstis, kuras modernisma iespaidā ir uzlabojušas konstitūcijas, izņemot no tām ārā visu „lieko”, kā rezultātā daudz kas no rakstītā kļūst neskaidrs vai pat pretrunīgs.
2) Valstis, kuras cenšoties saglabāt savu „es” un parādot tās, hronoloģisko gaitu un pārdzīvojumus tikai uzlabo konstitūciju, pievienojot tām kādu sadaļu, tajā pašā laikā atstājot negrozītu visu pārējo. Šeit zūd pāreja, radot „konstitucionālo robu”.
Tiesu vara mūsdienās ir kļuvusi par arvien svarīgāku bandinieku valsts pārvaldes spēlē, turpretī konstitūcijā šī sadaļa aizņem arvien mazāk vietas, tādējādi parādot to cik tā ir nesvarīga valstij. Nevar radīt demokrātisku un tiesisku valsti nedodot pamatu katrai no valsts varām, ja ir reglaments likumdošanas un izpildvarai, tad konstitūcija pieprasa to sniegt arī tiesu varai.
Rodas jautājums, vai Francijas Republika ir tik attīstīta, pateicoties savām piecām konstitūcijām vai veiksmīgajam prezidenta tēlam. Ja daudzviet pasaulē prezidenta vara ir burtiski pakļauta parlamentam, tad Francijā tā nav, bet tajā pašā laikā nav līdz galam izstrādāta sadarbība starp šiem abiem orgāniem. Lai panāktu pilnīgu valsts labklājību, jārod kompromiss, nedrīkst tik strikti nodalīt tiesības- to drīkst viens, bet otrs nē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1327423
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register