Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:378808
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Publicitātes jēdziens
Atbilstoši latviešu valodas skaidrojošajā vārdnīcā dotajam skaidrojumam, publicitāte1 (šaurākā nozīmē) ir plašsaziņas līdzekļos publicētās informācijas radītais iespaids sabiedrībā.2 Autori uzskata, ka, veicot pētījumu par zvērināto juridisko profesiju pārstāvju publicitāti, it īpaši to, kurām lielākā vai mazākā mērā ir deleģēta valsts pārvaldes funkciju izpilde (kā zvērināti tiesu izpildītāji), šī definīcija ir jāmodificē: publicitāte ir plašsaziņas līdzekļos publicētās informācijas radītais iespaids uz saprātīgu informācijas patērētāju. Pretējā gadījumā būtu grūti izvairīties no diezgan lielas tā saucamās „pelēkās” informācijas zonas, kurā ietilpstošo informāciju indivīdi var uztvert gan negatīvi, gan pozitīvi, ietekmes uz publicitātes vērtējumu. Protams, arī ieviešot saprātīga informācijas patērētāja jēdzienu, nav izslēgta šāda varbūtība, taču tā kļūst ievērojami mazāka.
Publicitāte plašākā nozīmē sevī ietver publiskumu (atklātība, plaša pieejamība, atvērtība), popularitāti sabiedrībā un reklāmu. Tātad iespaidu uz zvērinātu tiesu izpildītāju (turpmāk – tiesu izpildītāji) publicitāti atstāj visi šie minētie faktori un no tā, kā un cik lielā mērā tie tiek izmantoti, arī ir atkarīgs galarezultāts – pozitīva vai negatīva publicitāte.
Publiskums ir nodrošināts ar informācijas ievietošanu un tās savlaicīgu atjaunošanu Latvijas Zvērinātu tiesu izpildītāju padomes interneta mājas lapā3, reklāmas lietošana ir regulēta ar Zvērinātu tiesu izpildītāju reklāmas noteikumiem, savukārt popularitāte sabiedrībā vistiešākajā veidā un galvenokārt ir saistīta ar publicitāti šaurākā nozīmē, tāpēc pētījumā tiks apskatīta un analizēta tiesu izpildītāju publicitāte tieši šādā aspektā.
Publicitāti var iedalīt tiešajā un netiešajā, atkarībā no tā, kas ir informācijas sniegšanas iniciators vispār un/vai aktīvā puse informācijas izklāstījumā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1311243
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register