Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407697
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Nacionālās un etniskās grupas, to jēdziens    3
  Nacionālas un etniskās grupas Latvijā    6
  Nacionālo un etnisko grupu tiesības    8
  Nacioināl un etnsiko grupu tiesību pārkāpumi Latvijā    10
  Integrācijas politika Latvijā    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

5. Integrācijas politika Latvijā
Lai attīstītu demokratiju sekmētu cilvēktiesību institūciju līdzsvarotu darbību un mazākumtautību tiesību aizsardzību, 2001.gadā tika izstrādāta valsts programma „Sabiedrības intergrācija Latvijā”. Tas ir beztermiņa politikas plānošanas dokuments, kas kalpo par pamatu valdības sabiedrības integrācijas politikas planošanā un realizācijā. Attiecībā uz izglītību, programma paredz nodrošināt latviešu valodas apguvi tādā līmenī, lai visi Latvijas iedzīvotāji, jo sevišķi jaunā paaudze spētu to brīvi lietot kā savstarpējas saziņās līdzekli, veidot izglītības sistēmu par galveno instrumentu pilsoniskas sabiedrības vērtību apziņas, tolerances, jaunās paaudzes politiskās kultūras attīstībā, nodrošināt tādu mazākumtautītbu izglītības programmu veidošanu un īstenošanu, kuras atbilstu iepriekš minētajiem mērķiem un vienlaikus veicinātu mazākumtautību identitātes saglabāšanu un integrāciju Latvijas sabiedrībā.
Sabiedrības integrācijas politikai ir liela nozīme, jo īpaši kopš Latvija ir Eiropas Savienības dalībvalsts. Īstenojot stabilu un pamatotu politiku integrācijas un mazākumtautību jautājumos, Latvija ir pierādījusi savu spēju būt par uzticamu partneri, veidojot vienotu Eiropu.

Secinājumi
Mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju laikmetā šī mērķa sasniegšanu nevar nodrošināt tikai formāla izglītība. Lai Latvijas iedzīvotāji uzkoptu cieņu un toleranci pret citādību, lai apzinātos, ka neiecietība un diskriminācija ne tikai rada nedrošības izjūtu un spriedzi, bet arī kavē valsts attīstību kopumā, lai kultūru daudzveidība un atšķirības nebutu traucēklis vai drauds , bet gan kalpotu kā cilvēku savstarpejās bagātināšanas un pilnveidošanās iespeja, nepieciesāma mācīšanas mūža garuma - no agrīnās bērnības līdz vecumam.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1308832
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register