Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659158
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Saņemot nekvalitatīvu preci, patērētājs ir tiesisks;
- pieprasīt preces nomaiņu;
- pieprasīt cenas samazinājumu;
- pieprasīt pārdevējam novērst trūkumu vai atlīdzināt par trūkumu novēršanu, ja to dara patērētājs par savu naudu;
- pieprasīt atdot atpakaļ samaksāto naudas summu, atnesot atpakaļ preci.
Nobeigumā varu secināt, ka:
1) plašajā preču klāstā patērētājam nereti trūkst nepieciešamo zināšanu, lai spētu izdarīt pareizo izvēli, un viņi salīdzinoši viegli var krist par upuriem negodīgai darbībai no tirgotāja puses.
2) lai aizsargātu patērētāju intereses vairums pasaules valstu ir veidojušas speciālus normatīvos aktus patērētāju tiesību aizsardzībai un Latvija nav izņēmums šinī ziņā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,27 €
Work pack Nr. 1112845
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register