Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:157597
 
Evaluation:
Published: 06.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Apdrošināšanas veidi, kas dažādās valstīs noteikti kā obligāti    4
  OCTA sistēma    5
  Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs    6
  Bonus - Malus    7
  Būtiskākās izmaiņas OCTA apdrošināšanā sakarā ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā    10
  Kas jādara ceļu satiksmes negadījumā cietušajiem    10
  OCTA apdrošināšanas līgumu slēgšana    17
  OCTA apdrošinājuma kontrole    18
  Saskaņotais paziņojums    19
  Zaudējumu pieteikšana    25
  Zaļās Kartes sistēma    28
  OCTA apdrošināšanas nozares darbības rādītāji    28
  Ceļu satiksmes negadījumi    29
  OCTA apdrošināšanas nozares peļņas vai zaudējuma aprēķina tehniskais rezultāts    31
  e-polises    33
  Reģistrētie transportlīdzekļi    33
  Sūdzību izskatīšana    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
Extract

Ir tāds viedoklis, ka valsts attīstības līmeni var atpazīt pēc tās attieksmes pret bērniem un invalīdiem. Es šīm divām lietām pievienotu vēl vienu – arī pēc attieksmes pret civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu. Attīstītā valstī jebkurš cilvēks apzinās, ka viņam ir jāatbild par savas darbības sekām. Tādā veidā katram sabiedrības loceklim parādās papildus drošības garantija.
Polises cenu vairs nenosaka likumdošana, bet to nosaka apdrošinātāji paši. Taču negribas piekrist domai, ka, augot apdrošinātāju atbildības limitiem, polises cena būtiski palielināsies. Turklāt jāuzsver, ka sāka efektīvi darboties atlaižu sistēmas. Polises cena ir atkarīga no klienta apdrošināšanas vēstures. Piemēram, cik bieži viņš ir izraisījis ceļu satiksmes negadījumus, cik viņa kontā ir rupju satiksmes noteikumu pārkāpumu, cik reižu viņš pieķerts pie stūres reibumā. Ārzemēs šie faktori ir izdalīti vēl sīkāk. Kaut vai apdrošinātājs apskata auto nobraukumu — kam tas mazāks, tam arī polise lētāka, jo viņš ceļu satiksmē parādās reti.
Būtisks jautājums ir polises darbību termiņš. Nav noslēpums, ka, tagad automašīnu apdrošinot uz gadu, polise uz gadu ir izdevīgāka nekā polise uz dažiem mēnešiem tikpat ilgā laika posmā. Diemžēl ar šādu ideju visvairāk neapmierināti varētu būt tā dēvētie sezonas braucēji, kuri ar savu automobili izbrauc vien vasaras mēnešos. Taču jāatzīst, ka likumdošana pieļaus samaksu sadalīt vairākos maksājumos. Tātad pirmo reizi cilvēks nopērk polisi un līdzīgi kā līzinga darījumos samaksā vien daļu apdrošināšanas cenas.
Jāmin tas, ka, ja klients vēlas ne tikai ietaupīt savu laiku, bet arī maksimāli ātri izvēlēties starp vairākām apdrošināšanas sabiedrībām, neaizpildot neskaitāmas pieteikuma anketas un nemeklējot īstos speciālistus, tad ir īstais darbs apdrošināšanas brokerim – brokera pienākums vienā apdrošināšanas veidā ir piedāvāt (piemēram, apdrošinot ēku vai mašīnu) vairāku apdrošināšanas sabiedrību piedāvājumus, izskaidrot apdrošināšanas noteikumus, kā arī atšķirības starp apdrošināšanas sabiedrībām, atgādināt par tekošajiem maksājumiem, kā arī sniegt informāciju par jauniem apdrošināšanas produktiem, ko piedāvā apdrošinātāji. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register