Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264694
 
Evaluation:
Published: 29.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  BIZNESA PROSECU REINŽENIERINGU TEORĒTISKIE ASPEKTI. UZŅĒMUMA VĒRTĪBAS VADĪŠANAS TEORĒTISKIE PAMAT    8
1.1.  Biznesa procesu reinženieringa jēdziens un būtība    8
1.2.  Jēdziens un faktori, kuri ietekmē uzņēmuma tirgus vērtību    12
1.3.  Galvenie pieejas veidi uzņēmuma vērtības noteikšanai    14
1.4.  Komercs un vispārcilvēciskā „gudvila” vērtība    16
2.1.  AAS “BALVA” misija    18
2.2.  AAS „BALVA” darbības sfēra    18
2.3.  AAS „BALVA” konkurentu analīze    22
2.4.  AAS „BALVA” SWOT-analīze    26
2.5.  Eksistējošā AAS „BALVA” štatu organizatoriskā struktūra    28
2.6.  AAS „BALVA” biznesa procesu apraksts    29
3.1.  Piedāvājumi KO un KĀ mainīt AAS ”BALVA”    34
3.2.  AAS „BALVA” jaunas štatu organizatoriskās struktūras izveides piedāvājums    36
3.3.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pirms biznesa procesu reinženieringa veikšanas    37
3.4.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pēc biznesa procesu reinženieringa veikšanas    38
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    43
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veikt biznesa procesu reinžinieringu procesus nav apdrošināšanas kompānijas pašmērķis. Reorganizācija notiek noteiktā kompānijas attīstības posmā, kad priekš tā rodās noteikti kvantitātes un kvalitātes priekšnoteikumi.
Reinžinierings apdrošināšanas organizācijas darbībā ir ļoti grūts un sarežģīts kardinālu izmaiņu process. Tomēr tā ir adekvāta reakcija uz izmaiņām biznesa vadīšanas iekšējos slāņos un ir virzīts uz klientu pakalpošanas kvalitātes uzlabošanos, kas noved pie pārdoto apjomu palielināšanos un līdz ar to tiek paaugstināta apdrošināšanas kompānijas tirgus vērtība.
Reinžinierings maina ne tikai iekšējo, bet arī ārējo kompānijas tēlu. Klientu acīs reinžinierēta apdrošināšanas kompānija izskatās kā lokana struktūra, kas ļauj tehnoloģiski apmierināt augošās klientu prasības, kas gala rezultātā izrādās kā noteicošais arguments tās vai citas apdrošināšanas kompānijas izvēlē.
Pēc biznesa procesu reinžinieringa veikšanas var secināt, ka:
1. pēc jaunu apdrošināšanas produktu ieviešanas un viņu tarifu sabalansēšanas – ir iespēja piesaistīt jaunus klientus..
2. pateicoties mārketinga nodaļas paplašināšanas – lielākas iespējas apdrošināšanas tirgū, jauna produkta un reklāmas attīstība.
3. Pēc zaudējumu nesošu filiāļu nodaļu un pārdošanas punktu samazināšanas – samazinās īres un komunālie maksājumi, apdrošināšanas pārdevēji tiek pārkvalificēti par apdrošināšanas aģentiem, attiecīgi parādās jauna iespēja pārmānīt jaunus klientus uz savu pusi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1337046
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register