Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:339623
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Analītiskā daļa    3
1.1.  Terminu paskaidrojums    3
1.2.  Pakalpojumi    4
1.4.  Pircēju apkalpošanas (servisa) sortiments    7
1.5.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un principi    7
1.6.  Servisa līmeņa kontrole    12
2.  Praktiskā daļa    13
2.1.  Uzņēmuma apraksts    13
2.2.  BTA pakalpojumi    14
2.3.  BTA stratēģija pakalpojuma pozīcijas nostiprināšanai tirgū    17
2.4.  BTA servisa sortiments    19
2.5.  BTA uzņēmuma personiskā klientu apkalpošana    20
2.6.  BTA servisa līmenis    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pēc izdarīta darba, it īpaši pēc klientu anketēšanas, var nonākt pie secinājuma, ka apdrošināšanas uzņēmumā BTA ir augsts pakalpojumu servisa līmenis. Tātad laba uzņēmuma servisa organizēšana.
Tā kā servisa organizēšana ir cieši saistīta ar personisko apkalpošanu, to organizācija sākas ar personāla vadību un tiešo darbu ar klientiem. Pēc analīzes var secināt, ka darbinieku darbā nav nekādu mīnusu, tie gandrīz teicami izpilda savus pienākumus. Un tieši darbinieki un to motivēšana, ka arī mijiedarbība ar klientiem ir viena no BTA priekšrocībām.
Uzņēmumu servisa organizēšanas līmeņa novērtēšana un darbinieku anketēšana dod uzņēmumam informāciju par tā izpildāmo servisu nepilnībām. Pēc veiktās analīzes iznāca ka uzņēmumam BTA problēmas novērtēšanā var rasties piedāvāto servisu nesavlaicīgas izpildes un pieejamības jomās. Bet uzņēmuma servisa organizēšanas pamati raksturoja iespējas servisa uzlabošanai un pareizajai sakārtotībai, tātad palīdzēs arī uzņēmumam izvēlēties nepieciešamo virzienu. Tātad BTA uzņēmumam vajag vairāk uzmanības pievērst pie pakalpojuma sniegšanas laika un savlaicīgas izpildes, vēršot uzmanību uz pareizo servisa organizēšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register