Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485378
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 106 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Анотация    4
  Anotation    6
  Saīsinājumi un nosacītie apzīmējumi    7
  Ievads    12
1.  Motivācijas būtība    16
1.1.  Motivācija un motivēšana    16
1.2.  Motivācija teorijas    23
1.2.1.  Satura motivēšanas teorijas    24
1.2.1.1.  A.Maslova vajadzību teorija    24
1.2.1.2.  K.Alderfera vajadzību teorija    29
1.2.1.3.  F.Hercberga motivācijas teorija    30
1.2.1.4.  D.Makklelenda motivācijas teorija    32
1.2.2.  Norises motivācijas teorijas    34
1.2.2.1.  Gaidu teorija    34
1.2.2.2.  Taisnīguma teorija    37
1.2.2.3.  L.Portera un E.Loulera teorija    39
2.  Apdrošināšanas būtība un tās vispārējais raksturojums    40
2.1.  Apdrošināšanas sabiedrība kā specifiska organizācija un tās pakalpojumu industrija    42
2.2.  Apdrošināšanas funkcijas pamatprincipi un mērķis    43
3.  Apdrošināšanas attīstība Latvijā un apdrošināšanas pakalpojumu tirgus mūsdienās    46
3.1.  Latvijas apdrošināšanas pirmsākumi un attīstības periodā no 1920.g.- 1940.g    46
3.2.  Apdrošināšanas funkcionēšana PSRS pastāvēšanas laikā    47
3.3.  Apdrošināšanas tirgus veidošanās Latvijā pēc 1990.gada    48
3.4.  Apdrošināšanas pakalpojumu tirgus 2008.gadā    51
4.  Apdrošināšanas veidi Latvijā    53
4.1.  Atbildības apdrošināšana    53
4.2.  Īpašuma apdrošināšana    55
4.3.  Transporta apdrošināšana    55
4.4.  Finanšu risku apdrošināšana    57
4.5.  Personu apdrošināšana    58
5.  Pētījuma „Klientu motivācijas kritēriji apdrošināšanas sabiedrības izvēlē” analīze    60
6.  Secinājumi un ieteikumi    84
7.  Izmantotās literatūras saraksts    87
Extract

Latvijā, veidojoties ekonomiskajām tirgus attiecībām, arvien lielāka uzmanība tiek veltīta apdrošināšanai, tās pakalpojumu izmantošanas iespējām. Pēdējos gados mūsu valstī vērojamas tirgus ekonomikas augšupejas pazīmes. Pastāvot stingrai monetārai un sabalansētai fiskālai politikai, var uzskatīt, ka ir noteikti galvenie pamatnosacījumi ilgtermiņa uzņēmējdarbībai finanšu tirgū, kas veicinājis arī apdrošināšanas tirgus dinamisku attīstību. Stabils apdrošināšanas tirgus ir svarīgs jebkuras veiksmīgas tautas attītības un ekonomikas struktūras komponents. Pierādījumus šim apgalvojumam var atrast daudzās valstīs - vērtējot apdrošināšanas īpatsvaru iekšzemes kopprodukta veidošanā. Piemēram, Amerikas Savienotajās valstīs, Japānā apdrošināšanas prēmiju īpatsvars iekšzemes kopproduktā sastāda 8-10 %, Eiropas Savienības valstīs šis rādītājs ir 5-7 %. Latvijā 2007.gadā apdrošināšanas prēmiju īpatsvars iekšzemes kopproduktā sasniedza 2,59%, ievērojami pārspējot 2006.gada rezultātu – 2,09% no iekšzemes kopprodukta un tādējādi apliecinot juridisko personu un iedzīvotāju pieaugošo vēlmi tērēt naudu par apdrošināšanas pakalpojumiem.Viena no mūsdienu efektīvākajām apdrošināšanas darbības pilnveidošanas metodēm ir klientu motivācijas stratēģijas izstrādāšana un pielietošana. Klientu motivācija apdrošināšanā ir apdrošinātāja un apdrošinājuma ņēmēja savstarpējās iedarbības sistēma, kas virzīta uz abpusējo interešu un vajadzību apmierināšanu. Latvijā klientu motivācija apdrošināšanas nozarē aktuāla kļuvis tikai pēdējo gadu laikā, nodibinoties privātajām apdrošināšanas sabiedrībām un līdz ar to pastiprinoties konkurencei. Rezultātā apdrošināšanas sabiedrības ir izveidojušas mārketinga vadības struktūrvienības, kuras nodarbojas un izstrādātā klientu motivācijas stratēģijas realizāciju. Tomēr klientu motivācija Latvijas apdrošināšanas tirgū ir tikai izzināšanas stadijā. Ir nepieciešams laiks, lai izveidotu tādu apdrošinātāju darbības filosofiju, kura ne tikai atspoguļo izvirzīto motivācijas stratēģiju reālajā darbībā, bet galvenais – ir par pamatu sekmīgai apdrošinātāju uzņēmējdarbībai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register