Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:492520
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Elektroniskā komercija    5
1.1.  Elektroniskās komercijas jēdziens    5
1.2.  Elektroniskās komercijas dalībnieki    6
1.3.  Elektroniskās komercijas ietekme uz pārdošanas apjoma palielināšanu    8
2.  Uzņēmuma „BTA Insurance Company” SE darbības apraksts un e-komercijas novērtējums    10
2.1.  „BTA Insurance Company” SE vēsture un darbības apraksts    10
2.2.  BTA e-komercijas novērtējums un tās attīstības iespējas    12
2.3.  BTA mājas lapas novērtējums un tās attīstības iespējas    14
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

Veicot analīzi par e-komercijas terminu un pētījumu par BTA e-komercijas novērtējumu, autors nonāca pie šādiem secinājumiem:

1. E-komercija pastāv jau aptuveni 10 gadus, tomēr nav manāma liela attīstība tieši apdrošināšanas jomā Latvijā. Ja no 2008. līdz 2009.gadam bija manāms liels progress un pārdoto polišu skaits internetā pieauga, tad turpmāko gadu laikā tas nav īpaši mainījies.
2. Arī viena no lielākajām apdrošināšanas kompānijām BTA nav īsti ņēmusi vērā jaunās tendences un darbojas ar dizainiski diezgan novecojušu mājas lapu. Tas nav labs priekšnoteikums sekmīgai e-komercijas veikšanai, jo mājas lapa ir kā uzņēmuma interneta „seja”, kas ir pieejama milzīgam skaitam cilvēku.
3. BTA ir atvērtas filiāles arī vairākās Eiropas Savienības valstīs, tādēļ ir pieejama arī angļu, franču, itāļu, poļu, spāņu, vācu un krievu valodas mājas lapas versijas, tomēr tās ir vēl nepilnīgākas informācijas un piedāvāto pakalpojumu ziņā. BTA būtu vēl daudz japiestrādā pie tā, ņemot vērā, ka e-komercija daudzās citās valstīs ir populārāka nekā pie mums Latvijā.
4. Lai gan BTA darbojas sekmīgi un gūst salīdzinoši labus finanšu un peļņas rādītājus, tomēr autors uzskata, ka tos būtu iespējams palielināt ar e-komercijas attīstīšanas ietekmi. Ja cilvēkiem būtu pieejama plašāka informācija par uzņēmuma produktiem, viņi būtu spējīgi iegādāties arī specifiskākus apdrošināšanas pakalpojumus ar internta palīdzību. Tādēļ svarīgi ir ieguldīt arī uzņēmuma mārketinga kapmaņās un izglītot savus potenciālos vai pat īpaši esošos klientus, kuriem jau ir pieredze ar to. BTA varētu pat piedāvāt nelielu apmācības kursu cilvēkam, kurš iegādājas polisi filiālē, kā to nākamajā reizē izdarīt internetā - BTA mājas lapā. Tā aizsākās arī interneta banku lietošana, kad cilvēki no sākuma tika apmācīti filiālē, kā to pareizi izdarīt un nu jau gandrīz katrs māk ar to apieties arī mājās. Un ja mēs esam gatavi uzticēt savu bankas kontu internetam, kādēļ mēs to pašu nevaram darīt arī ar polisēm?
5. BTA ir viena no populārākajām un uzticamākajām apdrošināšanas kompānijām, tomēr tā nebūt nav lētākā. Lai gan uzņēmums piedāvā dažādas cenu diferencēšanas iespējas, tomēr kopumā cenas nav tās konkurējošākās. Arī šī iemesla dēļ BTA būtu vērts piestrādāt pie e-komercijas attīstības, jo tādējādi var ieekonomēt uz darbinieku un pat filiāļu skaitu, tas padarītu arī produktus lētākus un pieejamākus citiem. Jāpiekrīt arī, ka jaunas mājas lapas izveide un IT pakalpojumi nav tie lētākie, tomēr tas ir ieguldījums uz laika posmu vairāku gadu garumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1330151
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register