Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674936
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Apdrošināšanas un mārketinga būtība    7
2.  RSK apdrošināšanas AS apraksts    8
2.1.  RSK apdrošināšanas AS raksturojums    8
2.2.  RSK apdrošināšanas AS attīstības vēsture    10
2.3.  Kompānijai saistošā likumdošana    12
2.4.  RSK apdrošināšanas AS struktūra    15
3.  Mārketings un tā loma uzņēmējdarbībā    18
3.1.  Mārketings un tā elementi    18
3.2.  Pētījuma process    23
3.3.  Uzņēmuma zīmols    25
3.4.  Sabiedriskās attiecības    26
3.5.  Reklāmas līdzekļi    27
4.  Mārketinga procesi RSK apdrošināšanas AS    30
5.  RSK apdrošināšanas AS konkurenti    33
5.1.  Konkurences atspoguļojums    33
5.2.  Konkurentu apzināšana    33
5.3.  Konkurentu salīdzināšana    34
5.4.  RSK apdrošināšanas AS un konkurentu veselības apdrošināšanas programmu salīdzinājums    35
5.5.  Anketu apkopojums un analīze    40
6.  Attīstība apdrošināšanas nozarē Latvijā    49
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra    59
  Pielikumi    61
Extract

Apdrošināšanas tirgus Latvijā ar katru gadu pieaug, tajā ienāk jaunas apdrošināšanas kompānijas, kā arī ir lielāks apdrošināšanas pakalpojumu pieprasījums – cilvēki izvēlas apdrošināt gan savu īpašumu, gan dzīvību, gan veselību. Klientiem ir svarīgi zināt, kādu apdrošināšanas kompāniju un tās produktiem izvēlēties.
Latvijā ir desmit apdrošināšanas kompānijas, kas piedāvā līdzīgus apdrošināšanas pakalpojumus, bet cilvēki izvēlas tikai tās apdrošināšanas kompānijas, kuras tie zina, kuras piedāvā izdevīgākās apdrošināšanas prēmijas un apdrošināšanas noteikumus. Ļoti būtisks apdrošināšanas jomā ir mārketings.
Savā darbā esmu apkopojusi informāciju par “RSK apdrošināšanas” AS (turpmāk tekstā – RSK) un tās mārketinga aktivitātēm un apdrošināšanas pakalpojumu analīzi. 2005.finansiālais gads RSK ir bijis ar kritumi, tas ir saistīts ar dažādiem faktoriem, piemēram, kompānijas identitātes maiņu, kompānijas vadības un tās mērķu maiņu, nepietiekama reklāma, nepopulāru lēmumu pieņemšana uc., tāpēc ir svarīgi apkopot informāciju par kompānijas darbību mārketinga jomā un vēl būtiskāk ir izstrādāt priekšlikumus, kā uzlabot mārketingu, lai uzlabotu un attīstītu kompānijas darbību.
Bakalaura darba mērķis – izvērtēt RSK apdrošināšanas AS un tās piedāvāto produktu konkurētspēju un attīstības novērtējumu apdrošināšanas nozarē.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar RSK darbību, tās vēsturi un attīstību, kā arī iepazīties ar kompānijai saistošo likumdošanu un ar kompānijas struktūru;
Iepazīties ar mārketinga procesiem RSK un to būtību uzņēmējdarbībā;
Apkopot informāciju par RSK konkurentiem un veikt apdrošināšanas pakalpojumu salīdzinājumu un analīzi, kā arī sastādīt anketu un veikt anketēšanu par apdrošināšanas kompāniju un to piedāvāto apdrošināšanas pakalpjumu popularitāti un veikt to analīzi;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1137428
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register