Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862099
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Riska jēdziens un apdrošināšanas būtība    4
1.1.  Risku definīcija un klasifikācija    4
1.2.  Apdrošināšanas jēdziens un vēsture    7
1.3.  Statistikas datu un aptaujas analīze    10
2.  Risku kontroles praktiskais piemērs    15
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    26
Extract

Secinājumi
1. Apdrošināšana var kontrolēt risku, ja tas neskar sabiedrības intereses un apdrošināšanas gadījums ir neparedzēts un pēkšņs notikums.
2. No aptaujas datiem autore secina, ka lielākā daļa (80 %) Latvijas iedzīvotāju, pilnībā vai daļēji piekrīt tam, ka apdrošināšana var pārvaldīt risku.
3. Latvijas apdrošināšanas tirgus nepaplašinās. Par to liecina tas, ka parakstīto bruto prēmiju daudzums 2010. gadā salīdzinājumā ar 2009. gadu ir samazinājies par 15 %. Izmaksāto atlīdzību skaits 2010. gadā salīdzinot ar 2009. gadu samazinājās par 27 %.
4. Otrais populārākais nedzīvības apdrošināšanas veids Latvijā ir sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana KASKO, kas aizņem 23 % no Latvijas apdrošināšanas tirgus pēc parakstīto prēmiju un izmaksāto atlīdzību daudzuma.
5. Apdrošināšanas sabiedrības piedāvā iespēju izvēlēties katram klientam piemērotākos KASKO apdrošināšanas nosacījumus.
6. Automašīnas(BMW 320) īpašniekam ir izdevīgi apdrošināt savu auto brīvpratīgi.

Priekšlikumi
1. Piesasitīt apdrošinajuma ņemēju uzmanību ne tikai prēmijas apmēram, bet arī līguma nosacījumiem, ar mērķi novērst strīdus gadījumu rašanos.
2. Publicēt savās mājaslapās informāciju par lielākajiem negadījumiem un izmaksātajām atlīdzībām, ar mērķi pavairot klientu uzticību apdrošinātājam.
3. Apdrošināšanas sabiedrībām jārīko informatīvus seminārus skolās un universitātēs, ar mērķi pavairot potenciālo klientu interesi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1331062
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register