Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902185
 
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ievads

Nīderlande ir valsts,kas pēdējos gados kļūst par populāru galamērķi Latvijas tūristiem, ko varētu jau spriest pēc Latvijas tūrisma aģentūru plaši piedāvātā ceļojumu maršrutu klāsta uz Holandi, it īpaši pavasarī. Pamatā šie ceļojumi ir orientēti uz dažāda vecuma tūristiem ar mērķi apskatīt Nīderlandes galvaspilsētu – Amsterdamu ar neskaitāmajiem tās muzejiem un apskates objektiem,kā arī pasaulē slavenāko sīpolpuķu dārzu – Keikenhofu un Ziedu parādi, protams, ceļojumos ir iekļautas arī tranzītvalstis – Lietuva, Polija, Vācija ar nakšņošanu un apskates objektiem tajās.
Piedāvājums ceļot uz šo valsti ir plašs, taču, pēc autores domām, līdz šim nav bijis tāda ceļojuma piedāvājuma tieši tūrisma fakultātes studentiem un citiem šīs nozares interesentiem, kura mērķis ir paplašināt nākamo vai jau esošo tūrisma profesionāļu redzesloku brauciena laikā, kurā kā paraugi tiek apskatītas, unikālas viesnīcas, pasaulē atpazīstamas mācību iestādes, kur tiek sagatavoti nākamie pasaules viesnīcu biznesa speciālisti, kā arī slavenus tūrisma objektus.
Šī darba mērķis ir izstrādāt ceļojuma maršrutu uz Holandi un tā nosaukums ir “Nīderlande caur tūrisma biznesa prizmu ” . Uzdevumi ir sekojoši: sniegt šī darba teorētisko pamatojumu, izstrādāt ceļojuma standartprogrammu, detalizētu ceļojuma programmu divām dienām, plānoto tūrisma objektu aprakstu, kopējo ceļojuma izmaksu kalkulāciju ( arī detalizēto ), aprēķināt izmaksu nullpunktu,analizēt konkurentu piedāvājuma izpēti, izmaksas trim dažādiem grupas lielumiem, izdales materiālu – pilsētas karšu sagatavošana potenciālajiem tūristiem, izstrādātā maršruta salīdzinājumu ar konkurentu piedāvājumu, izpētīt piedāvājumu un pieprasījumu caur Latvijas ceļojuma aģentūru piedāvājumu klāstu, kā arī izstrādāt šī darba secinājumus un priekšlikumus.
Šajā darbā pārsvarā tiek izmantota ārzemju autoru izdotā literatūra angļu valodā, kā arī latviešu un krievu valodās, Latvijas Republikas Centrālās Statistikas pārvaldes publicētā informācija, tūrisma aģentūru mājaslapu, kā arī naktsmītņu, tūrisma objektu, Hāgas hoteļu skolas u.c. mājaslapu informācija.







1. Ceļojuma maršruta izstrādes pamatprincipi

Pēc M.B. Biržakova domām, maršruts ir sekošana tūrista galamērķim, kas tiek apzīmēts ar ģeogrāfiskajiem punktiem un vietām, kas tiek secīgi apmeklētas ceļojuma laikā, ar norādīto transporta veidu, kuru tūrists izmanto, lai pārvietotos starp dažādām maršrutā norādītajām vietām. Maršruta sākuma un beigu galapunkti kalpo par ceļojuma sākuma un beigu punktiem. Tūrisma maršruta sākums - vieta, kur tūristam tiek nodrošināts pirmais tūrisma pakalpojums, kas tika noteikts līgumā, maršruta beigas – vieta, kur tūristam tiek nodrošināts pēdējais tūrisma pakalpojums. [ 11., 168.lpp.]
Lai izstrādātu kvalitatīvu tūrisma produktu ir jāievēro attiecīgi ceļojuma maršruta izstrādes pamatprincipi, lai varētu izvairīties no nepatīkamām situācijām ceļojuma laikā, neapmierinātiem klientiem, kas turpmāk vairs neizvēlēsies piedāvātos ceļojumus, ja tie neattaisnos viņu, kā klientu vēlmes.
Pie tūrisma ceļojumu organizatoriem var attiecināt divus tūrisma nozares uzņēmumus : tūroperators un tūrisma aģentūra, kas pēc būtības paši neapkalpo tūristus, bet tikai nodrošina starpnieku funkcijas starp patērētājiem un tūrisma pakalpojumu tiešajiem izpildītājiem. [13.,148.lpp.]
Izstrādājot ceļojumu maršrutu, pirmkārt, jānosaka tā plānotā mērķauditorija un kādas ir tās finansiālās iespējas, prasības pēc attiecīgām ērtībām un komforta ceļojuma laikā, ēdināšanas kvalitātes un skaita, naktsmītņu pakalpojumiem, piemēram, vai konkrētajai mērķauditorijai būs pieņemami dažas naktis ceļojuma laikā pavadīt arī autobusā, kā arī vai piedāvātie tūrisma objekti atbildīs viņu interesēm, kā arī profesionālai ievirzei. Ceļojuma plānotājam ( sastādītājam ) ir jāizstrādā visu ceļojuma programmu detalizēti, pēc stundām un minūtēm, ietverot arī autobusa apstāšanos tualetes apmeklējumam ik pēc 4 stundām, ir jāievēro arī autobusa vadītāja pieļaujamie braukšanas laiki, parasti tas ir 7-8 stundas, bet ne vairāk kā 12 stundas diennaktī, ja pēc programmas ir paredzēts, ka vadītājam ir jābrauc vairāk par 12 stundām bez atpūtas, autobusu ir jāapkalpo 2 šoferiem. [12.,105.lpp.]

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1121754
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register