Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:581520
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga iekšējā vide    4
1.1.  Uzņēmums    4
1.2.  Produktu apraksts    6
2.  Mārketinga ārējā vide    8
2.1.  Tiešas ietekmes ārējā vide – makrovide    8
2.1.1.  Pieprasījums    8
2.1.2.  Konkurence    9
2.1.3.  Piegādātāji    10
2.1.4.  Starpnieki    11
2.1.5.  Kontaktauditorijas    12
2.2.  Netiešas ietekmes ārējā vide – makrovide    12
2.2.1.  Sociāli ekonomiskie faktori    13
2.2.2.  Demogrāfiskie faktori    14
2.2.3.  Politiski tiesiskie faktori    15
2.2.4.  Kultūras un izglītības faktori    16
2.2.5.  Zinātniski tehniskie faktori    17
2.2.6.  Ģeogrāfiski klimatiskie faktori    17
3.  Situācijas analīze (SVID)    18
4.  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    19
4.1.1  Mārketinga mērķi    19
4.1.2  Mārketinga stratēģijas    20
5.  Reklāmas plāns    22
5.1  Reklāmas būtiba    23
5.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    23
5.3.  Reklāmas sludinājums (detalizēti izstrādāts reklāmas makets)    25
5.4.  Mediju plāns    26
5.5.  Reklāmas budžets    26
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Šajā kursa darbā tiek sniegta informācija un veikts reklāmas plāns par Latvijas nekustamo īpašumu tirgu, konkrēti pētot uzņēmumu „Jūsmājas”. Šis uzņēmums darbojas nekustamo īpašumu sfērā un piedāvā visus pakalpojumus nekustamo īpašumu jomā. Pateicoties darbinieku bagātaj pieredzej uzņēmums spēja adaptēties ne tikaj Latvijas territorjā. „Jūsmājas” darbojas arī Krievijā un Ukrainā.
Mājokļa iegāde ir katras ģimenes vajadzība – bez šīs vajadzības apmierināšanas nevar runāt ne par kādām sabiedrības prioritātēm. Svarīgi ir izvēlēties labu nekustamo īpašumu firmu, kura palīdzēs atrisināt šo aktuālo problēmu – nekustamā īpašuma iegādi.
Balstoties uz tā, iedzīvotāju konstitucionālo tiesību uz pienācīgu mājokli realizācija tiek apskatīta kā svarīgākā sociāli – politiskā un ekonomiskā problēma. No kādas šīs problēmas atrisināšanas pieejas izvēles būtiskā mērā ir atkarīgi mājokļu būvniecības kopējie mērogi un tempi, reālā cilvēku labklājība, viņu morālā un fiziskā pašsajūta, uzvedības politiskie novērtējumi un motivācija.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1153324
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register