Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104326
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma uzņēmuma apraksts    4
2.  Tūrisma uzņēmuma vides analīze (SVID)    7
3.  Viesnīcas vadības stratēģija    9
4.  Uzņēmuma informācijas sistēma    11
5.  Uzņēmuma kultūra    12
  Ieteikumi    13
  Literatūras saraksts    14
Extract

4. Uzņēmuma kultūra
Par viesnīcu „Elizabete Hotel” cilvēki var uzzināt no interneta resursiem piemēram, savā mājas lapā www.elizabetehotel.lv, visizplatītākā mājas lapa ir www.booking.com, kuru cilvēki izmanto, lai sameklētu un rezervētu viesnīcas numuriņus. Vērtējot viesnīcas atpazīstamību sabiedrībā, manuprāt, tā ir liela, jo viesnīca veido dažādas mārketinga aktivitātes, kas popularizē tās atpazīstamībub(reklāmas stendi pilsētas ielās, bukleti, viesnīcā rīko pasākumus, izstādes). Prakses laikā secināju, ka šī viesnīca tiek „reklamēta” arī ar cilvēku starpniecību, kā, piemēram, bija ieradies klients no Igaunijas un vēlējās rezervēt numuriņu. Kients bija ieradies biznesa nolūkos uz Rīgu un pastāstīja, ka par šo viesnīcu iepriekš neko nebija dzirdējis līdz brīdim, ka draugi pastāstīja cik labi un patīkami šeit atpūtušies. Manuprāt, tas parāda to, ka labā apkalpošana, atmosfēra rada cilvēkos patīkamas sajūtas, lai ar tām dalītos un līdz ar to tādā veidā tiek reklamēta arī šī viesnīca un tā kļūst atpazīstamāka.
Viesnīcas tēlu, manuprāt, arī veido paši darbinieki un viņu savastarpējās attiecības, kuras prakses laikā novēroju, lai arī darbinieku savstarpējās attiecības nav visai pozitīvas un komunikācija ar viesnīcas īpašnieci nav augstā līmenī, darbinieki spēj koncentrēties savam darbam un rada viesnīcas patīkamo atmosfēru un mājīguma sajūtu, kas tiek minēts arī mājas lapas atsauksmēs.
Mūsdienās reklamēt, manuprāt, ir svarīgi, lai pilnveidotos, attīstītos, gūtu tēlu un atpazīstamību sabiedrībā. Viesnīcas vājā puse ir tā, ka netiek veidotas reklāmas,par tās plašajām iespējām ( sanāksmes zāli, retorānu, pasākumiem), lai orientētos uz daudz lielāku klientu loku, arī uz tiem, kas ceļo un nakšņo viesnīcās daudz retāk. Kā ieteikums, lai veicinātu viesnīcas atpazīstamību būtu, izpaltīt bukletus dažādās tūrisma aģentūrās un centros, ne tikai Rīgā, bet arī ārpus tās, kā arī piedalīties tūrisma izstādēs un veidot nelielas reklāmas citās mājas lapās, kas saistītas ar tūrisma nozari kopumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1333470
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register