Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108710
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    5
1.2.  Atrašanās vieta un kontakts informācija    6
1.3.  darbību reglamentējošie LR likumi un normatīvie akti    6
1.4.  Viesnīcas pakalpojumi    6
1.5.  Viesnīcas numuri    7
1.6.  RESTORĀNS ROZALIJA    10
1.7.  SEMINĀRU ZĀLES    10
1.8.  Materiāli tehniskais bāzes raksturojums    11
2.  Attiecības ar viesiem    12
2.1.  Iemesli kāpēc klienti sūdzas    12
2.2.  Paņēmieni, kā klientus nomierināt    13
2.3.  Sūdzību izskatīšana viesnīcā    14
3.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra un personāls    16
3.1.  organizācijas shēma, funkcionālo nodaļu klasificēšana    16
3.2.  darba samaksas formas un sistēmas    17
4.  Viesnīcas viesu tipi    24
5.  Rezervēšanas process    25
5.1.  Rezervēšanas pieteikums. Rezervēšanas apstiprināšana, atcelšana    25
5.2.  Viesu reģistrācija. Reģistrācijas procesa pakāpes    26
6.  Viesu cikls jeb aplis    30
7.  Viesnīcu klasifikāciju veidi    32
7.1.  Viesnīcu iedalījums    32
7.2.  Viesnīcu mērķa tirgus (tirgus nišas)    33
7.3.  Apkalpošanas līmenis    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    38
Extract

18. Viesnīcā darbojas rezervēšanas sistēma Hotellinx Suite, kas ir ātra un uzticama sistēma. Hotellinx Suite ļauj lietotājiem vairāk uzmanības pievērst tieši klientu apkalpošanai un efektīvākais tirdzniecībai, kas rada lielāku peļņu.
19. Viesu uzturēšanās laiku viesnīcā var dalīt četros posmos:
a. Pirmsierašanās
b. Ierašanās
c. Uzturēšanās
d. Izbraukšana
20. viesnīcu klasifikācijas pamatā ir četri faktori
a. guļamistabu skaits
b. mērķa tirgus;
c. apkalpošanas līmenis;
21. Eksistē vairākas mērķtirgus nišas viesnīcu tirgū: moteļi autoceļu tuvumā, lidostu viesnīcas, pansijas vai ģimeņu viesnīcas, kūrortu viesnīcas, komerciālās viesnīcas, konferenču, kazino viesnīcas un dienesta viesnīcas.

Priekšlikumi:
1. KOLONNA grupas mārketinga nodaļai ir jāizveido kopējs reklāmas buklets visām KOLONNA ķēdes viesnīcām, kurā būtu detalizēti aprakstīta katra viesnīca(cenas, kontaktinformācija, karte), lai nodrošinātu pārskatāmu informācijas izklāstu un nodrošinātu kompaktu un ērtu tās uzglabāšanas iespēju, tādejādi piesaistot klientu uzmanību viesnīcu tīklam kopumā;
2. Hotel Kolonna Vadībai, ir jāierīko numuriņos gaisa ventilācijas sistēmas vai jāaprīko numurus ar gaisa kondicionieriem, kas uzlabotu atpūtas kvalitāti vasaras sezonā, un tādejādi piesaistītu jaunus klientus un palielinātu komfortu pastāvīgajiem klientiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1344813
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register