Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:124743
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Finanšu analīzes būtība, tās mērķi un analīzes metodes    4
2.  Situācijas analīze    10
2.1.  Tūrisma situācijas analīze Latvijā    10
2.2.  Tūrisma situācijas analīze Eiropā, pasaulē    11
3.  SIA Novatours uzņēmuma raksturojums    17
3.1.  SIA Novatours produkts    18
3.2.  Tūroperatora konkurenti un cenu salīdzinājums    18
3.3.  Pārdošanas kanāli    20
3.4.  SIA Novatours sabarbības partneri    21
4.  Bilances analīze    22
4.1.  Bilances aktīvu analīze    22
4.2.  Bilances pasīvu analīze    28
5.  SIA Novatours rentabilitātes analīze    33
6.  SIA Novatours likviditātes analīze    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotie literatūras avoti    39
Extract

Maksātspējas līmenis tiek uzskatīts par normālu, ja absolūtās likviditātes koeficients atrodas robežā no 0.2 līdz 0.5. Secinot pēc 19. attēla datiem, tikai 2009. gadā tas ir normas robežās. 2008. gadā uzņēmumam bija maksātspējas pazemināšanās, jo čarterreisi netika aizpildīti zemā pieprasījuma dēļ, līdz ar to radās zaudējumi.

Secinājumi un priekšlikumi
1. 2007. gadā tūroperatora Novatours piedāvāto čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2006. gadu, līdz ar to neto apgrozījums palielinājās, taču peļņa samazinājās, jo palielinājās pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. 2008. gadā čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2007. gadu, bet samazinājās pieprasījums, līdz ar to uzņēmumam bija zaudējumi – maksātspējas samazināšanās. 2009. gadā čarterreisu skaits samazinājās, salīdzinot ar 2008. gadu, pieprasījums bija atbilstošs piedāvājumam, tāpēc uzņēmums atkal sāka gūt peļņu. Lai uzņēmums turpinātu augt, nepieciešams palielināt tirgus daļu. To var paveikt, dažādojot piedāvāto produktu – ieviešot jaunu galamērķi.
2. Pēc likviditātes rādītājiem 2008. gadā un 2009. gadā uzņēmumam bija nepietiekami apgrozāmie līdzekļi. Lai nodrošinātu efektīvu turpmāko ražošanas procesu, nepieciešams apgrozāmo līdzekļu livkvīdās daļas apriti nodrošināt naudā. To var paveikt, atgūstoto debitoru parādus vai arī veikt naudas līdzekļu aizņēmumu no kreditoriem.
3. SIA Novatours pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2007. gadā palielinājās par 58.98 %, salīdzinot ar 2006. gadu. 2008. gadā tās pālielinājās par 23.29 %, salīdzinot ar 2007. gadu. 2009. gadā pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas samazinājās par 45.76 %, salīdzinot ar 2008. gadu. Lai uzņēmums gūtu lielāku peļņu, ir nepieciešams arī turpmāk samazināt pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. To var paveikt, ieviešot piedāvājumā jaunu – ekonomisku produktu.
4. Pēc rentabilitātes rādītājiem 2008. gads bija nerentabls. 2009. gadā tas atkal kļuva rentabls. Lai uzņēmumam būtu lielāks neto apgrozījums un lielāka peļņa, nepieciešams palielināt ražošanas jaudu. To var īstenot, palielinot pamatlīdzekļus, savukārt pamatlīdzekļus var palielināt, palielinot iepriekšējo gadu nesadalīto peļņu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1327551
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register