Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:184485
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TŪRISMA INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Tūrisma industrijas vispārējais raksturojums    4
1.2.  Kultūras tūrisma raksturojums pasaulē    5
1.3.  Kultūras tūrisma raksturojums valstī    6
2.  ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Organizācijas vispārējais raksturojums    9
2.2.  Organizācijas iekšējās vides raksturojums    11
2.3.  Organizācijas ārējās vides raksturojums    13
3.  ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS TŪRISMA PROJEKTS    16
3.1.  Projekta pamatojums: ideja un īstenošanas alternatīvas    16
3.2.  Projekta mērķis un uzdevumi    18
3.3.  Projekta mērķauditorijas raksturojums    19
3.4.  Iesaistīto dalībnieku un komandas raksturojums    20
3.5.  Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns    21
3.6.  Projekta budžets un finansējuma avots    27
3.7.  Projekta SVID analīze    28
3.8.  Projekta uzraudzības sistēma    29
  SECINĀJUMI    31
  PRIEKŠLIKUMI    33
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    34
  GRAFISKĀ DAĻA    36
Extract

SECINĀJUMI
1. Tūrisma industriju veido dažādu sektoru tīkls, kā, piemēram, transports, apmešanās vietas u.c., kur katrs ieņem svarīgu lomu tūrisma industrijas kodola veidošanā.
2. Kultūras tūrisms ir viena no tūrisma jomām, kas attīstās visstraujāk un visplašāk, tādējādi kultūru tūrismā var izmantot visās formās, sākot ar muzejiem un beidzot ar populārās mūzikas koncerta apmeklējumu.
3. Latvijas ģeogrāfiskais novietojums un tūrisma resursu potenciāls dod iespēju dažādu tūrisma piedāvājumu attīstībai, kas varētu palielināt ienākošo tūrismu un ne tikai.
4. 2014. gadā Latvija būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, kas palielinās ienākošo tūrismu.
5. Iestādei JRTC ir divi darbības veidi – Tūrisma informācijas centrs un Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīca kā valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas kalpo par lielisku, interesantu apskates objektu. Vairāki darbības virzieni dod iespēju strādāt plašāk, veidot jaunus, dažādus tūrisma produktus.
6. Uzņēmums pielieto vairākas modernās tehnoloģijas, lai aizvadītu informāciju līdz klientiem. Izveidotajās mājaslapās regulāri tiek ievietota jaunākā informācija, līdz ar to klientiem nav jāskatās uz novecojošu informāciju.
7. Uzņēmumā ir izveidojusies pārskatāma kultūra, ko darbinieki precīzi ievēro, tāpēc uzņēmums nesaņem sliktas atsauksmes par apkalpošanu.
8. Veidojot savus tūrisma produktus, JRTC cenšas aptvert pēc iespējas lielāku cilvēku segmentu, līdz ar to dodot iespēju ikvienam atrast kaut ko tieši savu vēlmju apmierināšanai.
9. Geokešings jeb slēpņošana ir aizraujoša nodarbe, kas tajā pašā laikā var būt ne tikai atraktīva, bet arī izzinoša.
10. Slēpņošana ir moderna spēle, kas pasaulē parādījusies 2000. gadā, to spēlē visā pasaulē, arī Latvijā. „Apslēpto dārgumu medības Jelgavas un Ozolnieku novados”, sniegtu dalībniekiem ne tikai gandarījumu par atraktīvi pavadītu dienu, bet arī zināšanas par nozīmīgiem kultūrvēsturiskiem objektiem.
11. Veicot aptauju var secināt, ka lielākā daļa aptaujāto zina, kas ir slēpņošana, līdz ar to tas dod lielāku iespēju, ka viņi paši arī vēlētos iesaistīties ar to saistītās aktivitātēs.
12. Veicot aptauju, darba autors secina, ka lielākā daļa aptaujāto zina, kas ir slēpņošana un labprāt arī ņemtu dalību šādā rīkotā spēlē, var secināt, ka šī tēma ir aktuāla
13. Jaunā kultūras tūrisma projekta mērķis ir skaidri definēts, lai pēc tam varētu noteikt, vai tas tika sasniegts.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1341135
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register