Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195950
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums    3
  Restorānu organizatoriskā struktūra    4
  Uzņēmuma produkts    6
  Istabas, to iekārtojums    7
  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    8
  Viesu uzņemšanas dienests    8
  Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums    8
  Ēdināšana viesnīcā    8
  Konkurenti    9
  Darbs restorānā „Sympossio”    10
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Extract

Secinājumi
Šīs prakses laikā iepazinos ar darbu viesnīcas galvenajā restorānā, kas nebūt nav viegls, kā rezultātā radās šādi secinājumi:
• Viesnīcas cenas atbilst piedāvāto pakalpojumu kvalitātei
• Restorānā Sympossio ir pārāk mazs apkalpojošais personāls, tādējādi viesi nesaņem kvalitatīvu apkalpošanu
• Restorānā ir galda piederumu deficīts, jo vakariņu laikā, pilnībā uzklāts galds ir tikai vakariņu sākumā
• Praktikanti bieži vien strādāja vairāk par līgumā noteiktajām 8 stundām dienā;
• Viesi nav pietiekami informēti par viesnīcas pakalpojumiem
• Viesnīcas numuru cenas ir atkarīgas no sezonas un viesnīcas noslogojuma

Priekšlikumi
Lai veicinātu restorāna Sympossio darbību, iesaku veikt šādas izmaiņas:
• Palielināt restorāna personāla skaitu, lai viesis tiktu laicīgi apkalpots, un tādējādi neveidotos tik garas rindas pie ieejas;
• Iegādāties vairāk galda piederumus, jo ļoti bieži ir situācija, kad nav ar ko uzklāt jaunu galdu
• Viesiem ierodoties viesnīcā vajadzētu izsniegt informatīvu bukletu, kurā ir pieejama informācija par visiem viesnīcā piedāvātajiem pakalpojumiem, cenām un to darba laikiem
• Turpināt veidot draudzīgāku kolektīvu tieši starp profesionāļiem un asistentiem, jo tas ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai varētu nodrošināt viesiem gan jauku atmosfēru, gan labu servisu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1313879
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register