Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198210
 
Evaluation:
Published: 22.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viesu uzņemšanas dienests ir pamanāmākais dienests viesnīcā un tā kā parasti šis dienests atrodas viesnīcas hallē, viesu uzņemšanas dienesta darbinieks ir pirmais cilvēks, kuru redz viesis, atverot viesnīcas durvis, tas ir arī pirmais cilvēks, ar kuru komunicējas viesis, tāpēc viesu uzņemšanas dienesta darbiniekam ir liela atbildība un ļoti liela loma viesa priekšstata par viesnīcu veidošanā. Viesu uzņemšanas dienesta darbinieks, par kuru tiek rakstīta eseja ir ideāls viesnīcas darbinieks, ideāls, izcils sava amata pārstāvis un zinātājs jebkuros jautājumos ko viesis uzdot, tātad runa būs par ideālo darbinieku viesnīcā no man skatījuma.
Viesnīcas administratora darba vieta ir viesnīcas priekšējais birojs jeb recepcija, kur notiek viesu reģistrēšana, dažādu pakalpojumu izpildīšana, informācijas sniegšana viesiem, viesu sūdzību un viedokļu uzklausīšana, norēķinu un viesu iebraukšanas-izbraukšanas formalitāšu kārtošana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register