Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207063
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Konkurences veidi un to raksturojumi    5
1.1.  Konkurence un tās veidi    5
1.1.1.  Pilnīga konkurence    6
1.1.2.  Monopols un monopsons    7
1.1.3.  Oligopols un oligopsons    8
1.1.4.  Monopolistiskā konkurence    10
1.2.  Pieprasījums    11
1.2.  Piedāvājums    12
2.  Konkurence Siguldas novadā    13
3.  Ēdināšanas uzņēmumi    15
3.1.  Ēdināšanas uzņēmumu vērtēšanas kritēriji    15
3.2.  Apskatītie restorāni un to raksturojums    16
3.2.1.  Kropotkins    16
3.2.2.  Kaķu māja    17
3.2.3.  Hotel Segevold restorāns    18
3.2.4.  Bīriņu pils restorāns    20
3.2.5.  Kafija, tēja    20
3.3.  Konkurētspējīgākais restorāns un kafejnīca    22
4.  Viesnīcas    23
4.1.  Viesnīcu vērtēšanas kritēriji    23
4.2.  Apskatītās viesnīcas un to raksturojumi    24
4.2.1.  Viesnīca Melnais kaķis    24
4.2.2.  Viesnīca Sigulda    25
4.2.3.  Viesnīca Pils    26
4.2.4.  Viesnīca Segevold    28
4.2.5.  Viesnīca Aparjods    29
4.3.  Konkurētspējīgākā viesnīca    30
5.  Secinājumi un priekšlikumi    32
5.1.  Secinājumi    32
5.2.  Priekšlikumi    33
  Pielikums    34
  Izmantotās literatūras saraksts    38
Extract

Tūristu skaits Latvijā patstāvīgi palielinās, vairāk ceļo ne tikai vietējie iedzīvotāji, bet arī Latvijā ieplūst vairāk ārzemju tūristi. Daudzi ceļotāji apskatījuši Latvijas galvaspilsētu vēlas redzēt arī kādu mazumiņu no vietējās dabas un parasti viņiem tiek ieteikts apmeklēt Siguldu. Pilsēta ir ļoti izdevīgā ģeogrāfiskajā stāvoklī – tā ir netālu no Rīgas un tajā ir ērti nokļūt. Tāpat Siguldā un Siguldas novadā tiek piedāvātas ļoti dažādas nakšņošanas iespējas, un ne velti – šajā novadā ir dažādi tūrisma objekti – muzeji, pilis, aktīvās atpūtas bāzes(velomaršruti, slēpošana, zirgu izjādes, ūdenstūrisms) un citas aktivitātes, kuras piesaista ceļotājus.
Ir loģiski, ka vietas, kuras piesaista ceļotājus, piesaista arī uzņēmējus no ēdināšanas un naktsmītņu sektora. Saskaņā ar Siguldas tūrisma informācijas centra datiem, Siguldas novadā ir 8 viesnīcas, 13 viesu nami, 4 brīvdienu mājas un 2 jauniešu viesnīcas, kā arī 11 restorāni un 6 kafejnīcas.
Darba autora mērķis ir noteikt kā šie uzņēmumi konkurē savā starpā, kādā veidā cenšas piesaistīt klientu un noteikt autoraprāt veiksmīgākos uzņēmumus savā nozarē.
Lai sasniegtu mērķis, autors ir iepazinies ar uzņēmuma piedāvājumu, personīgi apmeklējot katru apskatīto uzņēmumu. Lai informācija būtu objektīva, autors ir veicis intervijas ar uzņēmuma pārstāvjiem un pats apskatījis uzņēmuma piedāvājumu.
Darba veikšanas periods: 27.02.2009. – 05.04.2009.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register