Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226148
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Savukārt, viesnīcas „Amrita” administratore Liene savu dzīvi šobrīd saista tikai ar darbu viesnīcā. Būtiski, ka viesnīcas administratore Liene brīvi pārvalda četras valodas un viegli var sarunāties ar viesiem. Viņa ir ļoti izpalīdzīga, ar neizmērojamām darba spējām, ko pierāda arī tas, ka darbs Lienei nozīmē ļoti daudz, ka viņa vienmēr atrod laiku viesnīcai „Amrita”. Darba kolēģi administratori Lieni raksturo kā precīzu, ar lielu atbildības izjūtu. Administratore Liene parasti negaida, ka darāmo vai kādu problēmu viņas vietā atrisinās cits, bet gan risina problēmas vai aktuālus jautājumus patstāvīgi. Kad Lienei vaicāja par viesnīcas apmeklētāju raksturiem, vēlmēm, untumiem, tad viņai pat bija grūti raksturot, kā atšķiras atbraucējs no vienas vai otras valsts. „Viņi visi taču ir cilvēki!” atteica viesnīcas administratore. [2]
Praktiski visās viesnīcās administratoram darbs ir maiņās, kas nozīmē, ka jāstrādā gan rīta, gan vakara, gan nakts stundās. Lienei, neatkarīgi no maiņas statusa, jāuzklausa tālruņa zvani, jārezervē numuri un jāveic dažādi organizatoriski darbi, kas saistīti ar viesu labklājības nodrošināšanu. Tā kā viesnīcai „Amrita” ir sava mājas lapa internetā, tad daudzi interesenti zvana un interesējas par iespēju apmesties šajā viesnīcā. Un, nenoliedzami, pirmais cilvēks, kuru meklē viesis, lai risinātu savas problēmas vai iegūtu nepieciešamo informāciju, arī šajā viesnīcā ir administrators. Lienei, kā viesnīcas administratorei, bieži jautā par izklaides iespējām, par bankām, par veikaliem un par citu tirdzniecības vietu darba laikiem. Liene ir pārliecināta, ka atbraucējs ir ieradies svešā vietā un, tikai saņemot to informāciju, kas nepieciešama, var justies droši un ērti. Vēl administratorei Lienei nereti ir saikne starp klientu un virtuvi, starp citiem viesnīcas darbiniekiem, kad jāuzklausa un jāizpilda viesnīcas apmeklētāju vēlēšanās. Arī Liene tāpat kā Rihards, veic dažādas finanšu operācijas, jo, prom braucot viesi rēķinus maksā tieši viesnīcas administrācijā.
„Mums, viesnīcas darbiniekiem, ir jāstrādā komandā, jo viss mūsu darbs ir pakārtots klientu interesēm,” saka viesnīcas administratore Liene.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register