Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227659
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte    4
1.1.  Kvalitatīvs pakalpojums    6
1.2.  Kvalificēts darbinieks    8
2.  Sertifikācija    11
2.1.  Valsts noteiktie kvalitātes standarti    11
2.2.  Eiropas Savienība    12
3.  Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes sistēma Q-Latvia    13
3.1.  Q-Latvia mērķis un uzdevumi    14
3.2.  Šveices piemērs    15
3.3.  Q-Latvia kvalitātes zīmes piešķiršanas kārtība    16
3.3.1.  „Q-Latvia” kvalitātes zīmi ieguvušās naktsmītnes    20
4.  Pētnieciskās metodes    21
4.1.  Intervija    21
4.2.  Dokumentu analīze    21
4.3.  Eksperiments    21
4.3.1.  Intervija ar SIA "Viesnīcu un restorānu centrs" direktoru Edvīnu Buku    23
4.3.2.  Intervija ar viesnīcas „Dinaburga” mārketinga menedžeri Marinu Avlasinu    26
4.3.3.  Intervija ar viesnīcas „Dome Hotel & SPA” direktora vietnieci Gitu Upmali    27
4.3.4.  Intervija ar viesnīcas „Grand Palace Hotel” mārketinga un pārdošanas direktoru Raivi Ņikitinu    31
4.3.5.  Eksperiments viesnīcā „Dinaburga”    32
5.  Secinājumi    34
6.  Priekšlikumi    35
7.  Izmantotā literatūras un avotu saraksts    36
8.  PIELIKUMI    39
Extract

Telefona zvans.
Zvans tika veikts ar jautājumu par konferenču zāles pieejamību un kafijas paužu noorganizēšanu 14 cilvēku lielam semināram.
Zvanot uz viesnīcu „Dinaburga”, klausule tika pacelta uzreiz, tas ir pēc pirmā zvana. Atbildētāja nestādījās priekšā, bet balss bija ļoti laipna ar jūtamu krievu valodas akcentu. Atbildot uz autores jautājumiem par konferenču telpām, ēdināšanu un aprīkojumu, pēc autores domām nebija jūtama ieinteresētība produkta pārdošanā. Atbildes tika saņemtas, bet pārsvarā tās no viesnīcas personāla puses bija „jā„ vai „nē”. Atvadoties darbiniece pateicās par autores zvanu un laipni aicināja zvanīt vēl, ja rodas kādi jautājumi. Viesnīcas darbiniece gaidīja, kad autore noliks klausuli pirmā.

Secinājumi.
Veicot eksperimentu autorei bija negatīva pieredze, jo atbildi uz e-pasta vēstuli autore nav saņēmusi. Veicot eksperimentālo telefona zvanu viesnīcas darbiniece bija laipna, bet pēc autores domām nebija ieinteresēta viesnīcas produkta pārdošanā.

5. Secinājumi
1. „Q-Latvija” kvalitātes sistēma ir vairāk piemērota naktsmītnēm ar zemāku zvaigžņu novērtējumu, viesu mājām, hosteļiem, lai celtu pakalpojumu kvalitāti un ieviestu vienotus kvalitātes standartus.
2. „Q-Latvija” ir tikai instruments, kurš palīdz uzlabot kvalitāti, bet lielākais darbs ir jāveic uzņēmuma vadībai un darbiniekiem. Ja uzņēmuma personāls nav tendēts uz vienotu mērķi, tad „Q-Latvia” iegūšana nepalīdzēs uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
3. Veicot eksperimentu autore secināja, ka ne visas kvalitātes zīmi ieguvušās viesnīcas atbilst „Q-Latvia” noteiktajiem standartiem.
4. „Q-latvia” iegūšana nav veicinājusi tūristu skaita pieaugumu autores aptaujātajās Latvijas viesnīcās.
5. Latvijas viesnīcas ir pasīvas „Q-Latvia” iegūšanai, bet „Q-Latvia” ieguvušās viesnīcas ir kūtras rīcības plānu izstrādē un pakalpojumu kvalitātes uzturēšanā.
6. No viesnīcām nav atsaucība par lietām, kas nav tieši saistītas ar materiālā labuma gūšanu.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1353707
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register