Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:229903
 
Evaluation:
Published: 04.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

3. Pakalpojumu raksturojums
3.1 SIA „Jūras brīze” piedāvās viesnīcu pakalpojumus un kafejnīcas pakalpojumus. Uzņēmums apmierinās sekojošas patērētāju vajadzības:
• Nodrošinās ar komfortablu īslaicīgās apmešanās vietu
• Piedāvās augstas kvalitātes ēdienus kafejnīcā
• Papildus pakalpojumi – banketu zāle, sauna un baseins;
Viesnīcas pakalpojumi
Uzņēmuma sniegtos pakalpojumus var attiecināt pie īpašiem pakalpojumiem, t.i. galvenokārt domāti īpašām cilvēku grupām, šajā gadījumā tūristiem, kuri atbrauca atpūsties, vai cilvēkiem, kuri apmetas viesnīcā braucot cauri pilsētai.
Viesiem tiks piedāvātas 12 istabas, no kurām 2 būs trīsvietīgas, 5 divvietīgas un 5 vienvietīgas. Viesnīcā varēs izīrēt istabu uz vienu diennakti vai ilgāku laika periodu.
Uzņēmums piedāvās viesnīcas istabas ar guļvietām un labierīcībām, kā arī sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus viesnīcas viesiem, kā arī iespēju rezervēt viesnīcas istabu iepriekš pa tālruni vai personīgi.
Kafejnīcas pakalpojumi
Saviem klientiem uzņēmums piedāvās augstas kvalitātes kafejnīcas pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām salīdzinot ar citām pilsētā esošajām kafejnīcām. Kafejnīcā tiks piedāvāts daudzveidīgs ēdienu klāsts, viesmīlīga atmosfēra un profesionāla personāla apkalpošana. Kafejnīcā tiks piedāvāti latviešu nacionālās virtuves ēdieni un tā kā kafejnīca atradīsies viesnīcas telpās tiks piedāvāti arī dažādu citu valstu ēdieni.
Kafejnīcā kopā būs divdesmit galdiņu, pie kuriem varēs izvietoties vienlaicīgi kopā piecdesmit cilvēki.
Tiks piedāvāts izīrēt banketu zāli divdesmit personām, saunu un baseinu.
Jāpiemin, ka centrālā statistikas pārvaldes ceļotāju apsekojumu dati liecina, ka
32 % no ārzemju viesiem Latvijā uzturējušies ilgāk par 24 stundām un no tiem 49 % apmetušies viesnīcās. Tā kā tiek prognozēts tūristu pieaugums Latvijā tad tas nozīmē, ka arī pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem pieaugs.
3.2 Pakalpojumu cenu noteikšana. Cenas tiks veidotas salīdzinot konkurentu cenas.
Viesnīcu cenu salīdzinājums starp konkurentiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register