Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234598
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas    3
2.  Pakalpojumu rezervēšanas iespējas    4
3.  Pakalpojumu rezervēšanas iespēju attīstība    5
4.  Daugavpils viesnīcas un tas pakalpojumi    8
4.1.  Viesnīca „Park Hotel Latgola”    8
4.2.  Viesu nams „Leo”    8
4.3.  Viesnīca „Good Stay Hotel Dinaburg”    9
4.4.  Viesnīca „Villa Ksenija”    9
4.5.  Viesu nams „Aleksandria”    9
4.6.  Viesnīca „Paradīze”    10
4.7.  Viesnīca „Valentīna”    10
4.8.  Viesnīca „Olimpija”    10
4.9.  Naktsmītne Sventes muiža    11
5.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    12
6.  Aptaujas datu apkopojums un analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Studiju darba izstrādes gaitā autorei radās šādi secinājumi:
1. Jebkura viesnīca, kā pilnīgs tirgus dalībnieks ir spiesta mainīties un attīstīties, saskaņa ar mainīgajiem apstākļiem. Naktmītņu produkta pieprasījums, atkarīgs no spējas konkurent ar citiem tehnoloģiski attīstītiem natsmītņu piedāvājumiem.
2. Naktmītņu mājās lapas ir marketinga rīks ar daudzam iespējam, ka iegūt informāciju no viesiem par apkalpošanas un produktu izmantošanu apmierinātību, kā arī paradīt viesnīcas iespējas un priekšrocības ar visādu jauninājumu palīdzību (piemēram, iespēja apskatīties viesnīcu 3D režīmā).
3. Mūsdienu cilvēks ļoti saistīts ar mobilo telefonu, kurš ļoti atvieglo dzīvi. Cilvēkam nav jātere laiku un caur telefonu var izdarīt vairākas darīšanas uzreizs. Tāpēc ir svarīgi, lai naktsmītnem būtu mobilas aplikācijas, kas ļautu klientam rezervēt naktmītņu numuru vair pakalpojumu netērējot uz to daudz laikā. Un tas var būt iemesls klientam izvēlēties tieši tādu naktmītņi.
4. Daudzās sfērās datori maina darbiniekus. Un vadība izvēlās datoru priekš cilvēkā, jo tas samazina izmaksas, taupa darbinieku laiku un rada sava veida ērtības klientam. Tāpēc, arī viesu uzņemšanas dienests ir datorizēts un ir izgudrots pašapkalpošanās kiosks, kur viesis var pats piereģistrēties, vai izreģistrēties īsā laikā bez personāla palīdzības.
5. 60% Daugavpils naktmītnem ir savas mājās lapas.
6. 60% Daugavpils naktsmītņu izmanto elektroniskas rezervēšanas sistēmas. Vispopulārākas ir booking un expedia.
7. Tikai 20% Daugavpils naktmītnem ir izstrādātas mobilas aplikācijas pakalpojumu rezervēšanai.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1341117
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register