Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:240878
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Tūrisma ceļojuma sagatavošanas process    5
  Virziena tūrisma resursu izpēte    12
  Pašreizējais piedāvājums Latvijas tirgū (konkurentu izpēte)    15
  Tūristu vajadzības un tūrisma ceļojuma uz Čehiju mērķauditorija    18
  Mans piedāvājums    20
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums Nr.1 (Programma klientam)    29
Extract

Ceļojumi būs aktuāli visos laikos – kā neaizstājamo iespaidu avots. Kopš Eiropas savienības teritorija ievērojami paplašinājās kļuva ērtāk ceļot uz daudzām Eiropas valstīm.
Darba mērķis ir izstrādāt ceļojuma maršrutu un programmu ceļojumam uz Čehiju, kas būtu paredzēta klientam ar vidējo ienākuma līmeni. Sastādīt ceļojumu, kas ietvers ievērojamākas apskates vietas, labākus transporta un nakšņošanas iespējas ko var piedāvāt par demokrātisko (zemāko) cenu.
Čehija - romantiska valsts ar izsmalcinātiem arhitektūras pieminekļiem un neticami skaistām ainavām. Šeit gadsimtu garumā savijas daudzu eiropiešu tautu vēstures. Čehijā Jūs atradīsiet visus arhitektūras stilus, kuri tiek uzrādīti dažādās Vēsturiskās pilsētās, baznīcu arhitektūras pieminekļos, tautas arhitektūrā, muzejos, galerijās, kā arī unikālos tehniskos pieminekļos. Vēl Čehija ir populāra ar veselības centriem. Labi klimata apstākļi, mūsdienīgas ārstnieciskas un rehabilitācijas metodes nodrošināja Čehijas kūrortiem vietu starp Pasaules veselības kūrortiem.
Čehija ir topošs starptautiskā tūrisma galamērķis. Pieprasījums pēc izmitināšanas saka augt no 2000 gada. Uzņēmumu daudzums palielinājas vidēji par 2,1% no 2000. gada līdz 2004. gadam, nedaudz samazinajoties 2005. gadā, bet atkal pieaugot 2006. gadā par 0,8%. Ārvalsu tūristu pavadītas naktīs turpināja augt un sastadīja apmērām 49% no visām naktīm 2006. gadā (35.3% 2002. gadā).

Atkarībā no organizācijas formas ceļojums iedalās individuālajā un kompleksajā tūrisma ceļojumā. Grupu ceļojumi ir lētāki un pieejamāki masu tūristam. Ceļot grupā, iegādājoties komplekso tūrisma ceļojumu, nozīmē ceļot pēc tūrisma operatora izveidota maršruta ; 31]. Sakarā ar darba mērķi un plānotiem tūrisma pakalpojumiem, tas ir piemērotākais. Komplekss tūrisma pakalpojums – iepriekš sagatavots vismaz divu tūrisma pakalpojumu apvienojums, kurš pārdots vai piedāvāts par kopīgu cenu un attiecas uz laika posmu, kas garāks par divdesmit četrām stundām, vai kurš iever izmitināšanu . Kompleksa tūrisma pakalpojuma sniedzējs – komersants, kas veic gan tūrisms operatora, gan tūrisma agēntūras funkcijas ].
Kompleksa tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un realizācijas kārtību, klientam sniedzamo informāciju, kā arī kompleksā tūrisma pakalpojuma sniedzēja un klienta tiesības un pienākumus reglamentē Ministru kabineta noteikumi. ].
Tūrisma produkts veidojas uz valsts vai reģiona tūrisma resursu, atbilstoša materiāla, tehniskā un finansiālā nodrošinājuma un pakalpojumu infrastruktūras bāzes.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register