Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:267014
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Tūrisma piesaistes un to mārketinga īpatnības    6
  Piesaistes objektu raksturojums un to īpatnības    6
1.3  Piesaistes objektu mārketinga īpatnības    9
1.2  Atrakciju parku vēsture un to attīstības tendences    12
1.4  Ūdens atrakciju parki un to attīstības tendences    14
2.  Situācijas analīze    17
2.1  Mārketinga ārējās vides raksturojums    17
2.2  Tirgus izpēte    21
2.2.1  Pieprasījuma noteikšana un prognozēšana    21
2.2.2  Tirgus segmentēšana    22
  Tūristu dzīves vieta    23
2.2.3  Pozīciju nostiprināšana tirgū    24
2.3  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    25
2.3.1  Misija, vīzija, mērķis    25
2.3.2  Resursi    26
2.3.3  Kultūra    27
2.4  Mārketinga pasākumu komplekss (mix)    28
2.5  Zīmola nozīme, tā funkcijas    30
2.6  Komunikāciju sistēma    31
2.6.1  Mārketinga komunikāciju sistēmas plānošana un veidošana    33
2.8  Metožu komplekss produkta virzīšanai tirgū    33
2.8.1  Reklāma    34
2.8.2  Pārdošanas veicināšana    35
2.8.3  Sabiedriskās attiecības    37
2.8.4  Personiskā apkalpošana    37
2.8.5  Izmaksu plānošana    38
3.  Līvu akvaparka darbības analīze    40
3.1  Ārējās vides analīze    40
3.2  Tirgus izpēte    47
3.2.1  Pieprasījuma noteikšana un prognozēšana    48
3.2.2  Tirgus segmentēšana    53
3.2.3  Pozicionējums    55
3.3  Līvu akvaparka iekšējās vides raksturojums    57
3.3.1  Mērķi un stratēģijas    57
3.3.2  Saimnieciskās darbības analīze    59
3.4  Līvu akvaparka mārketinga pasākumu komplekss (mix)    62
3.4.1  Piedāvātais produkts    62
3.4.2  Cenu stratēģijas    65
3.4.3  Produkta izplatīšanas kanāli    66
3.4.4  Vieta    67
3.6  Līvu akvaparka mārketinga komunikāciju sistēma    70
3.7  Līvu akvaparka metožu komplekss produkta virzīšanai tirgū    70
3.7.1  Reklāma    71
3.7.2  Pārdošanas veicināšana    75
3.7.3  Sabiedriskās attiecības    76
3.7.4  Personiskā apkalpošana    76
3.7.5  Izmaksu plānošana    77
4.  SVID analīze    77
5.  Reklāmas kampaņas izstrāde Līvu akvaparkam    81
5.1  Reklāmas ekonomiskā efektivitātes novērtēšana    90
  Secinājumi    93
  Priekšlikumi    94
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    95
Extract

Pēdējos gados tūristus piesaista ne vien kultūra, lauku, pilsētu tūrisms, bet arī dažādi cilvēku radīti piesaistes objekti jeb atrakcijas.
Daudzos gadījumos katrs galamērķis piedāvā savu vienreizējo un unikālo piesaistes objektu. Daudzi no tiem tiek veidoti, lai pēc iespējas vairāk piesaistītu tūristus un kalpotu to vajadzībām.
Jaunu piesaistes objektu klāsts, kas tiek piedāvāts pasaulē, ir plašs. Tā kā daudzi no objektiem bieži vien līdzinās cits citam, tas ļauj izveidot vienotas mārketinga sistēmas shēmas vai savienot tos.
Atrakciju parku industrijas attīstība sākās viduslaikos, Eiropā, kad izpriecu parki sāka rasties daudzu Eiropas pilsētu nomalēs. Šie parki bija priekšgājēji mūsdienu atrakciju parkiem, kuru pazīmes bija atpūta, izklaides, spēles, kā arī atrakciju izbraucieni, kuri gan nav salīdzināmi ar mūsdienu piedāvātajiem.
Ūdens atrakciju parku attīstība aizsākās ASV 1971. gadā, kad Dils Krouls, amerikāņu uzņēmējs uzcēla ūdens slidkalniņu savā atpūtas nometnē kalnos. Un jau 1980.gadā sākās tematisko parku ērā, kas ienesa strauju attīstību ūdens parku industrijā.
Atrakcijām, tāpat kā citam produktam tūrisma industrijā, apmeklētāju cerības un to apmierinātības uztvere, kā arī naudas vērtība ir pārmaiņu un attīstības nebeidzamais stāvoklis. “Vakardienas produkti” ātri zaudē savu pievilcību, ja piegādātājam neizdodas izsekot līdzi jaunākajām tendencēm, šo produktu attīstībā.
Modernās mārketinga koncepcijas pamatu veido cilvēku vēlmes un vajadzības, kuras izpaužas pieprasījumā, kuras var būt specifiskas, atkarībā no viņu kultūras, ienākumu līmeņa, tradīcijām.
Kā apliecina prakse, tad jebkura veiksmīgi darbojušos uzņēmuma pamatnosacījums ir veiksmīgs mārketings.
Darba mērķis ir izpētīt Līvu akvaparka (turpmāk LA), perspektīvā, salīdzinoši jaunā piesaistes objekta produktu virzību tirgū. Tādejādi izvērtējot cik veiksmīgi tas gūst popularitāti ne tikai valsts robežās, bet arī ārvalstīs. No kā atkarīgs apmeklētāju skaits, vai parka darbību ietekmē sezonalitāte un vai parku apdraud spēcīgāka konkurence.
Sasniegtu izvirzītos mērķus, tika definēti šādi darba uzdevumi:
Apskatīt piesaistes objektu mārketinga īpatnības un to tendences pasaulē
Iegūt informāciju, apkopot to un ,izmantojot iegūtos materiālus, raksturot tematisko un ūdens atrakciju parku darbību
Novērtēt ūdens atrakciju parku attīstību, nākotnes tendences un sekmīgai darbībai nepieciešamos priekšnosacījumus
Aprakstīt un izvērtēt LA parka sniegtos pakalpojumus
Izvērtēt LA mārketinga darbību, produkta virzību tirgū
Izstrādāt priekšlikumus parka darbības uzlabošanai
Izveidot un piedāvāt jaunu reklāmas kampaņu LA
Primāro pētījuma dati tika iegūti LA parkā, konsultējoties ar tā darbiniekiem kā arī izmantojot parka sniegtos pakalpojumus.
Tika veiktas vairākas intervijas, pētījumus, novērtējot ūdens atrakciju parka darbību.
Lai dati būtu precīzi un tos varētu veiksmīgi izmantot, nepieciešama nepārtraukta mārketinga izpēte, tāpat arī apmeklētāju segmentācija un mērķauditorijas izpēte.
Autore izstrādāja reklāmas projektu, ieteikumus, kurš piedāvājams Līvu akvaparkam, kā viens no produkta virzības tirgū pamatelementiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register