Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282628
 
Evaluation:
Published: 10.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā iepazinos ar restorāna darbību un specifiku.Uzskatu, ka esmu ieguvusi ļoti labu pieredzi izvēloties par prakses vietu tieši uzņēmuma SIA „Barbera” restorānu „Da Antonio”, jo tas ir augstas kvalitātes restorāns, kurā var iegūt labu pieredzi un attīstīt profesionālās iemaņas restorāna darbībā.
Prakses laikā nonācu pie vairākiem secinājumiem:
• Lai nodrošinātu kvalitatīvu apkalpošanu saviem viesiem, ir jānokomplektē profesionāls un zinošs darbinieku kolektīvs;
• Uzņēmuma vadībai ir tieši jāsadarbojas ar savu kolektīvu, lai veidotu auglīgu sadarbību un mājīgu atmosfēru restorāna apmeklētājiem;
• Ir jāveic mērķtiecīgs darbs, lai izveidotu ilglaicīgas attiecības ar saviem klientiem, tādā veidā nodrošināt pastāvīgu klientūru;
• Liela nozīme patērētāju piesaistei ir uzņēmuma mārketinga darbība;
• Tas, ka restorāns atrodas viesnīcas telpās, nodrošina restorānu ar apmeklētājiem, jo ļoti daudzi no viesnīcas viesiem ieturēt maltītes izvēlas tieši viesnīca restorānā;
• Restorāna darbībā ļoti liela nozīme ir higiēnai un liela vērība ir jāvelta higiēnu normu ievērošanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register