Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:309892
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONFERENČU ORGANIZĒŠANA, TO IETKMĒJOŠIE FAKTORI    4
1.1.  TŪRISTU CEĻOŠANAS MOTĪVI    5
1.2.  TŪRISMA PRODUKTA DAUDZVEIDĪBA    7
1.3.  PERSONĀLS, TĀ DARBA KVALITĀTE    8
1.4.  TEHNISKAIS NODROŠINĀJUMS    10
2.  KONFERENČU TŪRISMA PIEREDZE PASAULĒ UN LATVIJĀ    13
3.  KONFERENČU UN SEMINĀRU ORGANIZĒŠANAS IESPĒJAS RĪGAS VIESNĪCĀS    16
4.  REKLĀMAS NOZĪMĪGUMS UZĽĒMUMA DARBĪBĀ    30
  SECINĀJUMI    34
  PRIEKŠLIKUMI    35
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    36
  PIELIKUMS    37
Extract

Secinājumi:
Konferenču tūrisms ir viena no ienesīgākajām nozarēm pasaulē, kas veicina ekonomikas attīstību un rada miljoniem jaunu darba vietu.
Svarīgākie ārējie faktori, kas ietekmē konferenču tūrismu, ir ekonomiskā situācija, ceļojumu izmaksas, svārstīgās naftas cenas, tehnoloģiju attīstība un arvien pieaugošā globalizācija.
19 Rīgas viesnīcas piedāvā konferenču un semināru organizēšanas pakalpojumu.
Pašlaik lielākās konferenču rīkotājas ir viesnīcas "Reval Hotel Latvia", "Radisson SAS Daugava", "Maritim Park Hotel".
Konferenču tūrisms Rīgas viesnīcās vēl tikai attīstās un paredzams, ka pieprasījums pēc šī pakalpojuma pieaugs.
Nākotnē pieaugs to viesnīcu skaits, kuras piedāvās konferenču organizēšanas pakalpojumu.
Latvijā arvien vairāk firmu un uzņēmumu sāk apzināt interneta varu tirdzniecības un pakalpojumu sfēras veicināšanā, tādējādi šī nozare sāk attīstīties arvien straujāk.
Reklāmas izvietošana internetā ir viens no modernākajiem reklamēšanas veidiem
Internetā uzņēmumam ir iespēja sniegt sava produkta vai pakalpojuma aprakstu, izklāstu, reklāmu, bet patērētājam ir iespēja iepazīt uzņēmumu un tā piedāvāto preču vai pakalpojuma klāstu.
Mājas lapa internetā var būt tā vieta, kur pirmo reizi potenciālais klients iegūs informāciju par uzņēmumu un uzsāks komunikāciju , tāpēc svarīgi ir atstāt labu pirmo iespaidu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register