Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311935
 
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Tūrisma industrija nav iedomājama bez viesmīlības uzņēmumiem (izmitināšana un ēdināšana), kuriem piemīt ļoti liela nozīme cilvēku prombūtnes laikā no mājām. Viesmīlības uzņēmumu pamatuzdevums ir apmierināt cilvēka, kurš nodarbojas ar dažāda veida ceļošanu (un ne tikai), fizioloģiskās vajadzības, t.sk. vajadzību pēc atpūtas, uztura, mājokļa un siltuma, un sniegt tam atbilstošus komfortablus apstākļus. Personāla pienākums ir ne tikai apmierināt šīs viesa vajadzības, bet arī nodrošināt servisa un pakalpojumu kvalitāti.
Viesmīlības uzņēmumu uzdevumos attiecībā uz viesi ietilpst arī vajadzības pēc drošības (viesa un viņa personisko mantu drošība) un daļēja sociālo vajadzību apmierināšana, kas izpaužas kā silta un laipna viesa uzņemšana, viesa vajadzību un vēlmju izprašana un realizēšana, pretīmnākšana un izpalīdzīgums, draudzīga attieksme visu viesa uzturēšanās laiku viesmīlības uzņēmumā, kā arī rūpes par viesa psiholoģisko komfortu.
Šajā darbā es apskatīšu personāla sakoptības, ārējā izskata un tēla lomu tādos izmitināšanas uzņēmumos kā viesnīcas, kā arī uniformu iegādes iespējas Latvijā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register