Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347558
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūru nozīme    4
2.  Turisma aģentūru piedāvājums    5
3.  Statistikas dati    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Secinājumi
Latvijā tūrisma aģentūru piedāvājums ir lielāks par pieprasījumu. Līdz ar to palielinās konkurence tūrismu aģentūru starpā.
Tūrisma aģentūras veido dažādas akcijas, lai piesaistītu klientus un atšķirtos no citām tūrisma aģentūrām.
Pēdējā gada laikā ir ievērojami palielinājies ceļotāju skaits Latvijā. Līdz ar to arī aģentūru skaits, un to peļņa arī palielinās.
Pēdējos gados arvien vairāk arī vietējie Latvijas iedzīvotāji biežāk izvēlas ceļot savas valsts robežās. Tas rada iespēju un arī nepieciešamību tālāk attīstīt tūrisma nozari Latvijā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1345421
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register