Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357247
 
Evaluation:
Published: 14.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma ‘’LIDO tūrisma un atpūtas kompleksa’’ raksturojums    6
2.  Konkurentu izpēte Madonas novadā    11
2.1.  Konkurence    11
2.2.  Uzņēmuma tiešo un netiešo konkurentu atklāšana    11
2.3.  Konkurences situāciju un vides veidojošo faktoru raksturojums    12
2.4.  Konkurences veidi    13
2.5.  Konnkurence un pircējs    16
2.6.  Mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide    17
2.7.  Cenu veidošanas ārējie faktori    18
2.8.  Konkurentu izpēte    18
3.  Pakalpojumu izpēte un salīdzināšana ar konkurentiem    23
3.1.  Preču klasifikācija    23
3.2.  Pakalpojumu būtība, nozīme un specifika    25
3.3.  Produktu klasifikācija    28
3.4.  SIA „Ķirsona muiža” pakalpojumu salīdzināšana ar konkurentu pakalpojumiem    30
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    35
Extract

Temata aktualitāte: Latvijā ir plaši izplatīti tādi uzņēmuma veidi kā atpūtas centri un viesnīcas. To veicina cilvēku vēlme atpūsties no ikdienas, kā arī vajadzība pēc naktsmājām pārbraucienu laikā.
Latvijā šī nozare pamazām attīstās arvien vairāk un pieprasījums pēc kvalitātes pieaug. Līdz ar to ir jāzin kā tas viss attīstās citās valstīs.
Uzņēmumi, kas vienlaikus nodarbojas gan ar viesu izmitināšanu, gan tūrisma un atpūtas realizēšanu Latvijā darbojas ar panākumiem, jo piedāvā daudz un dažādas aktivitātes.
Viens no šādiem uzņēmumiem ir „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss”, kas tikai nesen uzsācis savu darbību, bet jau ir ieguvis kā diezgan pazīstama uzņēmuma tēlu, jo šis uzņēmums piedāvā ļoti plašas iespējas atpūtai un tūrismam. Šis uzņēmums ietver sevī gan viesnīcu „Ķirsona muiža”, gan atpūtas kompleksu, kā arī piedāvā restorāna un mobilās ēdināšanas vietas pakalpojumus.
Pētījuma objekts: SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss”.
Pētījuma priekšmets: Uzņēmuma „Ķirsona muiža” piedāvāto pakalpojumu konkurētspēja.
Darba mērķis: SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss” konkurentu analīze.
Darba uzdevumi: 1.SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss” apraksts.
2.Konkurentu izpēte Madonas novadā.
3.Pakalpojumu izpēte un salīdzināšana ar konkurentiem.
Pētījumu bāze: SIA „Ķirsona muiža”; zinātniskā literatūra par konkurenci un pakalpojumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register