Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361683
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Not used
Extract

Tiešais mārketings nav reklāmas veids, kad pārdevējs uzrunā visu lielo auditoriju, kur ir gan tādi cilvēki, kuriem interesē reklamētā prece, gan tādi, kurus tā neinteresē, tādi, gan kuri ir vienaldzīgi, kā arī iespējams, ka viņi reklamēto preci vai pakalpojumu jau ir iegādājušies. Tiešais mārketings ir reklāmas veids, kas uzrunā katru individuāli, kas dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Tiešais mārketings tiek izmantots arī tūrisma industrijā.
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ir kļuvis par vienu no ekonomiski un sociāli svarīgākajām nozarēm mūsdienu pasaulē. Gan vietējo, gan arī ārvalstu tūristu skaits gadu no gada pieaug, tas mudina daudzas pasaules valstis pievērsties tūrismam, iegūt maksimālu labumu, ko šī salīdzinoši jaunā nozare dod. Uzņēmumiem, kas nodarbojas ar tūristu uzņemšanu un apkalpošanu, ir svarīgi piesaistīt tūristu uzmanību tieši viņu piedāvājumam un izmantot viņu piedāvātos pakalpojumus.
Tūrisms sevī ietver kādas vietas apmeklējumu, kas ilgst ne mazāk kā 24 stundas (bet mazāk par vienu gadu) ar biznesa vai atpūtas mērķiem, un atšķiras no īsākiem apmeklējumiem, kas ir zināmas kā ekskursijas.1
“Tūrisms ir nozare, kas balstās uz cilvēku vēlmi ceļot. Vēlme ceļot piemīt katram, un tūrisms ir nozare ar milzīgām izaugsmes iespējām”2
Eiropas valstu ilggadējā pieredze pierāda, ka tūrisma mārketinga efektivitāte ir atkarīga no veiksmīgas valsts, sabiedrisko organizāciju un privātā sektora sadarbības, finansu līdzekļiem, un, galvenokārt, no skaidri definētas mārketinga stratēģijas realizācijas un dažādu mārketinga veidu pielietojuma.
Viesnīcas Ramada Inn pārdošanas nodaļas menedžeris ir teicis: “Es vienmēr esmu bijis reklāmas pa pastu piekritējs. Reklāma, kurā izmanto materiālu izsūtīšanu pa pastu, spēlē nozīmīgu lomu viesnīcas mārketinga plāna veiksmīgas realizācijas nodrošināšanā. Piegādājot preci klientam, tā kalpo kā lielisks papildinājums ārējam pieprasījumam, kas attiecas uz pārdošanu pa telefonu un neprasa personāla izmaksas pievēršoties pārdošanai. Bez tam, reklāma pa pastu ļauj aptvert plašu klientu loku, pie tam pievēršot individuālu uzmanību katram.”3
Termins “tiešais mārketings” pēdējos gados ir ieguvusi citu nozīmi. Sākotnēji tas bija vienkārši mārketinga veids, kurš izpaudās kā preču vai pakalpojumu izplatīšana, kad tā no ražotāja pie patērētāja nonāk bez starpniekiem. Šajā sakarā uzņēmumi, kuros ir izveidotas nodaļas, kuru darbinieki ir atbildīgi par noietu, nodarbojas ar tiešo mārketingu. Kopš telefons un citi saziņas līdzekļi tiek pastāvīgi izmantoti, lai stimulētu tiešas pārdošanas piedāvājumu klientiem, tiešā mārketinga jēdziens tika pārskatīts un noformulēts savādāk. Tiešā Mārketinga Asociācija ir devusi šādu skaidrojumu – Tiešais mārketings ir mārketinga sistēmas dialogs, kurā tiek izmantots viens vai vairāki reklāmas līdzekļi, lai iedarbotos uz izmērāmu atbildi un/vai darījumu jebkurā ģeogrāfiskā punktā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register