Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361757
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Menedžments, tā funkcijas   
1.1.  Plānošana   
1.2.  Organizēšana   
1.3.  Motivēšana   
1.4.  Kontrole   
2.  Komunikācija, tās veidi   
2.1.  Verbālā (mutiskā) komunikācija   
2.2.  Neverbālā komunikācija   
2.2.1.  Žesti   
2.2.2.  Pozas   
2.2.3.  Mīmika   
2.2.4.  Intonācija   
3.  Iekšējā komunikācija   
3.1.  Vertikālā komunikācija   
3.2.  Horizontālā komunikācija   
4.  Pētījums par komunikāciju kā menedžmenta funkciju viesnīcā Kolonna Hotel Rēzekne   
4.1.  Informācija par viesnīcu   
4.2.  Intervijas ar viesnīcas vadību analīze   
4.3.  Darbinieku aptaujas analīze   
4.4.  Viesnīcas organizatoriskās struktūras raksturojums   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotā literatūra un avoti   
Extract

Tēma ir aktuāla, jo mūsdienās neviens uzņēmums nespēj pastāvēt bez komunikācijas, jo tādējādi tiek nodota, saņemta un apstrādāta informācija. Informācijai uzņēmumā ir ārkārtīgi liela nozīme. Lai spētu pastāvēt nacionālajā vai starptautiskajā tirgū, uzņēmumam jāspēj elastīgi reaģēt uz aizvien jaunām izmaiņām. Tāpēc ir svarīgi, lai darbiniekiem īstajā laikā un īstajā vietā būtu pieejama nepieciešamā informācija. Organizācijas vadītājam ir jāizprot vadīšanas procesu būtība, jāprot sadalīt pienākumus, jāpārzina ekonomika un mārketings, informācijas tehnoloģijas, jāmāk plānot un prognozēt savas organizācijas darbības attīstība. Tik pat svarīgi ir arī būt profesionālim darbā ar cilvēkiem, jāmāk izveidot labas attiecības ar padotajiem, jāmāk pieņemt svarīgi lēmumi sarežgītās situācijās, jaspēj skaidri un saprotami izklāstīt savas domas. Vairākums no šīm darbībām ir tieši vai netieši saistītas ar komunikācijām. Vairāk nekā pusi no dienas darba vadītājs ir saistīts ar dažādiem komunikācijas veidiem. Komunikācija skar visas vadīšanas funkcijas – plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli.
Darba mērķis ir izpētīt komunikācijas procesus viesnīcā Kolonna Hotel Rēzekne, pētāmie objekti ir viesnīcas darbinieki un viesnīcas direktore Aina Jačuka, kādā veidā viņi komunicē un nodod informāciju starp darbiniekiem. Lai iegūtu un apstrādātu informāciju, tiks izmantotas divas metodes – darbinieku aptaujāšana un intervija ar viesnīcas direktori.
Darba mērķis: Izpētīt un raksturot komunikāciju kā menedžmenta funkciju viesnīcā Kolonna Hotel Rēzekne.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1247058
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register