Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:379674
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma etiķete (stils)    2
1.1.  Kā veidojas „Islande Hotel” stils? Kā tas ietekmē pakalpojuma izvēli un patēriņu    3
1.2.  Uzņēmuma etiķetes(stila) raksturojums    4
1.3.  Vai pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos, kad uzņēmumā jūt pastāvēšanas apdraudējumu, būtu jādomā par uzņēmuma prestižu, tradīcijām saistībā ar etiķeti. Vai tām jāatmet ar roku?    6
1.4.  Uzņēmuma etiķete ir ikdienas nepieciešamība vai novecojošs aizspriedums?    7
1.5.  Sadarbība ar starptautiskiem partneriem    8
1.6.  Kā tiek plānots mārketinga aktivitātes, kā popularizē uzņēmumu?    9
1.7.  Klienti, kā tos piesaistīt un noturēt    11
1.8.  Darbinieku motivācija, darba intervijas nosacījumi, noteikumi    11
1.9.  Apgalvojums, ko teicis Dž. D. Rokfellers: „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prese, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija. Un es par šo prasmi maksāšu vairāk nekā par jebko citu šai pasaulē."    12
  Pielikums    13
Extract

Uzņēmuma etiķete nosaka uzņēmuma stilu, ar tā palīdzību tiek iekļautas normas un nosacījumi kā labāk, pareizāk pasniegt savu uzņēmumu klientiem, lai atstātu par sevi pēc iespējas labāku iespaidu, kas katram uzņēmumam ir ļoti svarīgs faktors. Kā arī „uzņēmuma etiķete” palīdz uzņēmuma strādājošajam kolektīvam izvairīties no nepatīkamiem konfliktiem, pārpratumiem saistībā ar uzvedības normām un uzņēmuma pasniegšanas veidu cilvēkiem, kas interesējas, šajā gadījumā, par „Islande Hotel” – 4 zvaigžņu hoteli.
Uzņēmuma etiķete jeb stils ir uzvedības kodekss un veids kā sevi pasniedz apkārtējiem cilvēkiem, respektīvi, klientiem. Etiķete spēj ļoti īsā laikā pavēstīt un sniegt priekšstatu par uzņēmumu, kāds tas ir, ar kādu auditoriju strādā.
Manuprāt, uzņēmuma stilam ir jābūt konkrēti izvēlētam, izstrādātam un cilvēkam saprotamam uzreiz, neradot liekus pārpratumus. Taču piekrītu, ka etiķetei jeb stilam ir liela nozīme un par to nedrīkst aizmirst, ar to ir jāstrādā nepārtraukti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1136943
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register