Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390832
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai viesnīca veiksmīgi darbotos, tai ir vajadzīgi labi darbinieki. Redzamākie viesnīcas darbinieki strādā uzņemšanas dienestā, kuriem ir tiešais kontakts ar viesiem. Līdz ar to noskaidrosim, kādam jābūt labam uzņemšanas dienesta darbiniekam, lai viesis būtu apmierināts, atgrieztos atkārtoti un ieteiktu viesnīcu citiem.
Viesnīcā funkcionē vairāki dienesti, taču laba viesnīca pratīs organizēt dienestu darbu tā, lai to neredzētu viesi, piemēram, koridoru tīrīšanu, lampu mainīšanu. Veiksmīgas sadarbības gadījumā viesis redzēs tikai sakoptu istabiņu, nevainojamu tīrību viesnīcā, jauku restorānu un uzņemšanas dienesta darbinieku. Panākumu atslēga šajā gadījumā ir darbs komandā. Ir jāprot sadarboties gan atsevišķa dienesta ietvaros, gan visas viesnīcas mērogā. Nozīmīgākā vieta viesnīca, kur nonāk visa informācija un kur var novēst domstarpības un labot kļūdas, ir viesu uzņemšanas dienests. (Turpmāk VUD)
VUD parasti atrodas viesnīcas hallē. Viesi griežas pie šā dienesta darbiniekiem, lai reģistrētos viesnīcā, saņemtu istabu, uzzinātu par viesnīcas pakalpojumiem, norēķinātos, nosūtītu vēstules, uzzinātu par pieejamajiem pakalpojumiem pilsētā vai arī vienkārši parunātos. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register