Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:410011
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Komunikācijas definīcija   
1.1.  Prasme sniegt informāciju   
2.  Viesnīcas personāls   
3.  Komunikācijas nozīme viesmīlības uzņēmumā   
3.1.  Komunikācijas nozīme klientu apkalpošanas līmenī   
3.2.  Komunikācija ar viesi elektroniski   
3.3.  Vispārēji saskarsmes ieteikumi ar klientiem   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
Komunikācija ir informācijas apmaiņas process starp partneriem, kurā cilvēki apmainās ar idejām, faktiem, uzskatiem, jūtām, noskaņojumiem.
Viesnīcas personālā ietilpst viesu uzņemšanas dienests jeb recepcija, administrators, apkalpojošais personāls (istabenes, apkopēji, virtuves strādnieki, viesmīļi, sētnieki u.c.), izsūtāmie, šveicari, bagāžas nesēji.
Komunikācija viesmīlības uzņēmumā ir ļoti svarīga, jo klients maksā ne tikai par produktu – ēdienu, telpu, iekārtu – viņš maksā arī par servisu.
Gādīga, pozitīva atmosfēra rada atšķirību starp vietu, kurai tu vienkārši izej cauri, un vietu, kuru tavi viesi atcerēsies.
Smaids viesmīlības industrijā – tas ir tas, ko klients sagaida.
Nozīmīgs aspekts viesmīlības komunikācijā ar klientiem ir skaidras un noderīgas informācijas nodošana, kad klients to lūdz.
Personālam jābūt ar augstu pienākuma un atbildības sajūtu, profesionāli kompetentiem - ar zināšanām, prasmi, iemaņām un atbilstošu attieksmi, ko viesis jau sagaida.
Apmierinot viesa vēlmes, tiek stimulēts jaunu viesu pieplūdums.
Mutisks ieteikums ir spēcīgākais reklāmas līdzeklis pasaulē, turklāt tas neko nemaksā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register