Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:449602
 
Evaluation:
Published: 14.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Sociālo tīklu attīstība, veidi un pielietojums mūsdienās    7
1.1.  Sociālo tīklu vēsture un lietošana mūsdienās    10
1.2.  Sociālo tīklu veidi un iedalījums    15
1.3.  Sociālo tīklu mērķauditorija    16
1.4.  Pasaulē un Latvijā populārākie sociālie tīkli un to novērtējums    18
1.5.  Specializētie tūrisma tīkli    22
2.  Sociālie tīkli kā mārketinga instruments    24
2.1.  Sociālo tīklu ietekme uz biznesa un tūrisma vidi    26
2.2.  Sociālo tīklu izmantošana Latvijā un pasaulē    33
3.  Pētījuma metožu raksturojums    37
4.  Rīgas 4* viesnīcu produktu pārdošanas iespējas un to novērtēšana    39
4.1.  Viesnīcu profilu novērtējums sociālajos tīklos    40
4.2.  Viesnīcu produktu pārdošanas novērtējums    42
4.3.  Problēmas un to risinājuma iespējas produktu pārdošanai sociālajos tīklos    49
  Secinājumi    50
  Priekšlikumi    51
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    52
Extract

SECINĀJUMI
1. Šobrīd Latvijā uzņēmumu vidū populārākie sociālie tīkli ir Facebook un Twitter, kas sakrīt ar darbā apskatītajiem pētījumiem citās valstīs;
2. Par uzticamākajiem avotiem saistībā ar viesnīcām un viesu atsauksmēm, respondenti uzskata sociālos tīklus, salīdzinājumā ar mājas lapas atsauksmēm;
3. Efektīvu darbību sociālajos nodrošina zinošs šajā jomā, katra atsevišķā uzņēmuma darbinieks, kurš aktīvi komunicē sociālajos tīklos;
4. Joprojām ne visas 4* viesnīcas izmanto sociālos tīklus viesnīcas produktu pārdošanai;
5. Gan ārzemēs, gan Rīgā cilvēkiem ir būtiski, ka viesnīcas rīko konkursus un sniedz atlaides sociālo tīklu sekotājiem, tādā veidā sniedzot tūlītēju labumu klientiem;
6. Salīdzinot ar iepriekšējos gados veiktajiem pētījumiem, būtiski ir uzlabojusies Rīgas 4* viesnīcu abpusējā kominikācija ar klientiem;
7. Darba sākumā izvirzītais jautājums apstiprinājās – Rīgas 4* viesnīcas produktīvi izmanto sociālos tīklus, lai veicinātu produktu pārdošanu un nodrošinātu lielāku peļņu;
8. Sociālie tīkli kļūst arvien populārāki viesnīcas izvēles procesā un efektīvākais veids, kā piesaistīt klientus saziņai šajās tīmekļa vietnēs, ir piedāvāt tiem kādas atlaides vai citas privilēģijas viesnīcas produkta saņemšanai;
9. Jo aktīvāk uzņēmums komunicē sociālajos tīklos, jo augstākās pozīcijās tas atrodas interneta meklētājprogrammās un tādējādi palielina iespēju, ka cilvēki izvēlēsies tieši to viesnīcu;
10. Viesnīcas sociālo tīklu sekotāji vēlas iegūt tūlītēju labumu sev – atlaides vai balvas

PRIEKŠLIKUMI
1.Rīgas 4* viesnīcām sociālo tīklu profilos vajag vairāk fokusēties uz ievietotās ziņas oriģinalitāti, nevis ziņu daudzumu, jo to galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus ar viņiem vajadzīgo piedāvājumu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,41 €
Work pack Nr. 1355605
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register