Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475399
 
Evaluation:
Published: 29.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūru loma, funkcijas, darbības īpatnības    4
1.1.  Tūrisma aģentūru loma    4
1.2.  Tūrisma aģentūru funkcijas    4
1.3.  Tūrisma aģentūru darbības īpatnības    5
1.3.1.  Tūrisma aģentūru izvietojuma principi    5
1.3.2.  Tūrisma aģentūru ienākuma avoti    5
1.3.3.  Tūrisma aģentūru darba specifika un posmi    6
2.  Informācija par tūrismu aģentūrām    7
2.1.  Tūrisma žurnāla raksts    7
2.2.  Starptautiskais profesionālais asociācijas interneta avots    7
2.3.  Tūrisma statistiskie datu krājumi    8
2.4.  Interneta avoti    8
2.4.1.  Tourism. Principles, practices, philosophies    8
2.4.2.  www.travellatvia.lv    8
2.4.3.  www.remacotour.lv    8
2.4.4.  www.apollo.lv    9
3.  Tūrisma aģentūru sektora raksturojums    10
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Extract

Secinājumi
Šodien tūrismu firmas paliek vēl aktuālāk, jo klientiem ir izdevīgo nopirkt jau gatavo ceļojumu. Informācija ir pieejama ne tikai tūrisma aģentūru birojā, bet arī mājas lapā. Var atrast dažādās atsauksmes un izdarīt secinājumi vai ir vērts šai tūrisma aģentūrai uzticēties.
Ārkārtīgi lielā konkurence ceļojumu mazumtirdzniecībā izvirza divus galvenos aģentūras veiksmes nosacījumus: laba vadība un labs klientu apkalpošanas līmenis. Veids kā darbinieki strādā ar klientiem, ir vienlīdz nozīmīgs aģentūras veiksmes priekšnosacījums. Aģentūru darbiniekiem ir jābūt: labai valodu prasmei, personiskās īpašības un kontaktēšanās prasme, pārdošanas iemaņas.
Servisa kvalitātei ir ļoti liela nozīme, lai veicinātu tūrisma aģentūru servisa kvalitāti izmantot 8 faktorus: „error-free” mehāniku, „tas ir iespējams” attieksmi, informatīvs atbalsts, profilaktiska garantija, personiska izturēšanās, aģenta kontinuitāte, preces uzticība un atjaunošana.
Beigās es gribētu teikt, ka, ja gribās ceļot un nav pieredzes taisīt savu personīgu ceļojumu, tad būtu labāk uzticēties tūrisma aģentūrai, jo tur strādā profesionāļiem un kopā ar jūsu velēšanu jums varēs piedāvāt vairākus variantus. Toties pēc mana pieredzes, braucot tālāk par Eiropu būtu labāk izvēlēties tūrisma aģentūru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register