Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478433
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TŪRISMA UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Tūrisma uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Tūrisma uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    5
1.3.  Tūrisma uzņēmuma darbības veidi    6
2.  TŪRISMA UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ    8
2.1.  Tūrisma uzņēmuma iekšējā vide    8
2.2.  Tūrisma uzņēmuma ārējā vide    10
2.3.  Tūrisma uzņēmuma SVID analīze    11
3.  TŪRISMA UZŅĒMUMA PRODUKCIJA, PAKALPOJUMI    14
3.1.  Tūrisma uzņēmuma kultūras tūrisma produktu piedāvājums    14
3.2.  Kultūras tūrisma produktu izmaksu veidošanās    15
3.3.  Kultūras tūrisma produktu cenu veidošanas pamatprincipi    16
3.4.  Kultūras tūrisma produktu kvalitātes un to nodrošināšanas analīze    19
4.  TŪRISMA UZŅĒMUMA PERSONĀLS UN PERSONĀLVADĪBAS PROCESI    20
4.1.  Tūrisma uzņēmuma personāla piesaistes un atlases kārtība    20
4.2.  Tūrisma uzņēmuma personāla izglītošana    21
4.3.  Tūrisma uzņēmuma personāla novērtējuma analīze    22
4.4.  Tūrisma uzņēmuma personāla motivācija    23
5.  TŪRISMA TIRGUS UN MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS ANALĪZE    25
5.1.  Patērētāju vēlmju izzināšana tūrisma uzņēmumā    25
5.2.  Tūrisma uzņēmuma mārketinga aktivitātes    26
5.3.  Tūrisma tirgus tendences un to ietekme tūrisma uzņēmumā    27
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    30
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
  GRAFISKĀ DAĻA    34
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai gan JRTC ir salīdzinoši jauns un mazs uzņēmums, tam ir skaidri noteikti darbības virzieni un izstrādāti precīzi uzdevumi, kurus darbinieki arī ievēro.
2. JRTC atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā. Pirmkārt, jau tas atrodas Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīcas tornī, kuru iebraucot Jelgavā nevar nepamanīt. Apkārtne ir sakopta, ainaviski skaista, kas tūristos rada patīkamu sajūtu.
3. Uzņēmumam ir divi darbības veidi – Tūrisma informācijas centrs un Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīca kā valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas kalpo par lielisku, interesantu apskates objektu. Vairāki darbības virzieni dod iespēju strādāt plašāk, veidot jaunus, dažādus tūrisma produktus.
4. Uzņēmums pielieto vairākas modernās tehnoloģijas, lai aizvadītu informāciju līdz klientiem. Izveidotajās mājaslapās regulāri tiek ievietota jaunākā informācija, līdz ar to klientiem nav jāskatās uz novecojošu informāciju.
5. Uzņēmumā ir izveidojusies pārskatāma kultūra, ko darbinieki precīzi ievēro, tāpēc uzņēmums nesaņem sliktas atsauksmes par apkalpošanu.
6. Veidojot savus tūrisma produktus, uzņēmums cenšas aptvert pēc iespējas lielāku cilvēku segmentu, līdz ar to dodot iespēju ikvienam atrast kaut ko tieši savu vēlmju apmierināšanai.
7. Uzņēmuma stiprās puses parāda to, ka uzņēmums ir stabils, kaut gan tam nav liela pieredze, tam nebūs grūti novērst vājās puses.
8. JRTC, piedāvājot ekskursijas, pielāgojas klientu vēlmēm, līdz ar to klientam pašam mazāk ir jāuztraucas, jāpatērē savs laiks, plānojot ekskursiju.
9. Veidojot cenas tūrisma produktiem, uzņēmums orientējas uz izmaksām, kas būs nepieciešamas produkta izveidē.
10. JRTC izmanto tādu mārketinga instrumentu kā atlaidi, kas ļauj skolēniem, studentiem un pensionāriem apmeklēt torni par mazāku cenu. Tiek padomāts arī par invalīdiem, kuriem, tāpat kā pirmskolas vecuma bērniem, torņa apmeklējums ir bezmaksas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register