Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482326
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketinga definīcija, funkcijas un veidi    3
2.  SIA NOVATOURS uzņēmuma struktūra un darbības principi    6
3.  SIA NOVATOURS ziemas sezonas produkts    7
3.1.  Ēģipte    7
3.2.  Kanāriju salas    8
3.3.  Slēpošanas tūres    8
4.  SIA NOVATOURS vasaras sezonas produkts    10
4.1.  Turcija    10
4.2.  Tunisija    10
4.3.  Grieķijas sala – Krēta    11
4.4.  Grieķijas sala – Santorīni    11
4.5.  Spānija    11
4.6.  Horvātija    12
4.7.  Bulgārija    12
4.8.  Ekskursiju tūres    12
5.  SIA NOVATOURS mērķauditorija    14
6.  SIA NOVATOURS sabarbības partneri    20
7.  Tūroperatora konkurenti    22
8.  SIA NOVATOURS mārketinga aktivitātes    24
9.  SIA NOVATOURS mārketinga stratēģija    27
10.  SIA NOVATOURS mārketinga komplekss    28
10.1.  Produkts    28
10.2.  Cena    28
10.3.  Sadale un izvietojums    29
10.4.  Virzīšana tirgū    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantotie literatūras avoti    32
  Pielikumi    33
Extract

Secinājumi
• Populārākais galamērķis ziemas sezonā ir Ēģipte;
• Populārākais galamērķis vasaras sezonā ir Turcija;
• 45 % tūristu uz Turciju atpūtu izvēlas 5* viesnīcās;
• 42 % tūristu uz Spāniju atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 42 % tūristu uz Bulgāriju atpūtu izvēlas 3* viesnīcās;
• 52 % tūristu uz Krētas salu atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 46 % tūristu uz Tuniiju atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 45 % tūristu uz Horvātiju atpūtu izvēlas 2* viesnīcās un apartamentos;
• 66 % tūristu uz Itālijas slēpošanas kūrortiem izvēlas 3* viesnīcas;
• 71 % tūristu uz Francijas slēpošanas kūrortiem izvēlas 3* viesnīcas;
• 68 % tūristu uz Hurgadu atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 39 % tūristu uz Šarm el Šeihu atpūtu izvēlas 5* viesnīcās;
• 49 % tūristu uz Tenerifi atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• Kopumā starp NOVATOURS kleintiem vispopulārākās ir 4* viesnīcas;
• Ekskluzīvs NOVATOURS produkts ir čarterreisi uz Horvātiju, Santorīni, Bulgāriju un Slēpošanas tūres uz Itāliju un Franciju;
• Sakarā ar Īslandes vulkāna izvirdumu, tika atcelts pēdējais reiss uz Tenerifi, pirmais reiss uz Turciju un pārplānoti pēdējie reisi uz Ēģipti;
• Tūroperatora ceļojumus pārdod 28 Latvijas pilsētās, 278 sadarbības partneri;
• NOVATOURS konkurenti ir TEZ TOUR, ALIDA TŪRS, JTL un DOMINA TRAVEL;
• NOVATOURS sadarbības partneri ir Smart-lynx, Air Baltic, Bulgarian Air, BAN;
• Piedāvāto galamērķu cenas NOVATOURS un tā konkurentiem ir līdzīgas;
• Visvairāk reklāmu NOVATOURS publicē presē, vismazāk – vides reklāmas;
• Tūroperatora mārketinga stratēģija ir „iespiešanās dziļāk tirgū”;
• Mārketinga aktivitates ir reklāmas, iepazīšanās braucieni, katalogi;

Priekšlikumi
• Tūroperatoram vajadzētu ieviest vairāk eksotisko valstu ceļojumu, piem., Dominikāna, Kuba, Indonēzija;
• Vairāk reklāmu kampaņu vajadzētu raidīt televīzijā;
• Ieviešot jaunus galamērķus, vajadzētu publicēt lielas reklāmas kampaņas, lai par tiem uzzinātu pēc iespējas vairak tūristu;
• Samazināt reklāmu presē, bet palielināt to skaitu radio un internetā;
• Precīzāks darbs ar klientu datu bāzi;
• Ieviest vairāk klientu lojalitātes programmas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register