Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493234
 
Evaluation:
Published: 11.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  IZMAKSU BUDŽETA SASTĀDĪŠANA    3
5.1.  Nepieciešamā izmaksu seguma faktora noteikšana    16
5.2.  Nepieciešamā un faktiskā izmaksu seguma faktors %    16
5.3.  Minimālā (peļņas sliekšņa) apgrozījuma aprēķināšana    17
5.4.  Cenu politikas kontrole    17
Extract

Kursa darba mērķis ir nostiprināt teorētiskās zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas viesnīcu un ēdināšanas uzņēmumu finansu analīzē un plānošanā.
Kursa darba uzdevumi:
1.Sastādīt viesnīcas izmaksu un ieņēmumu budžetu;
2.Analizēt pārskata periodu finansu rādītājus;
3.Veikt cenas kalkulāciju un noteikt optimālo pārdošanas cenu izmitināšanas pakalpojumiem.
Pēc Latvijas statistikas datiem, 2007. gadā Latvijas apmeklējuma novērtējums pēc preču cenas un kvalitātes savstarpējās atbilstības ir ļoti labs- 55% aptaujāto apgalvo, ka šī atbilstība ir ļoti laba, taču tikai 4% apgalvo, ka tā ir ļoti slikta. Viens ārvalstu tūrists Latvijā vidēji diennaktī iztērē 47 Ls, taču vidēji ceļojuma ilgums ir tikai 1.4 dienas.[2] Tas nozīmē, ka Latvijai trūkst pakalpojumi un tūristu apskates objekti, lai tūrists šeit pavadītu vairāk laika, jo izmaksas nav augstas.
Taču 5.janvārī Latvijas iedzīvotājus pāršalca satraucoša vēst, kas var ietekmēt, un noteikti ietekmēs, Latvijas viesnīcu darbību turpmāk- poti, viesnīcu pakalpojumiem tiek piemērota standartlikme 21% apmērā, iepriekšējo 5% vietā.
Latvijas viesnīcu uzņēmēju bija nostabilizējušies Baltijas ( un ne tikai ) tūristu vidū, kā valsts, kuru apmeklējot būtu iespējams baudīt dabu un kultūru, kā arī viesmīlību, nemaksājot par to dārgi. Pēc statistikas datiem 2007. gadā Latvijas tūristu mītnes ir apkalpojušas par 8 reizēm vairāk ceļojošo personu, kā Latvija un Igaunija ( Latvija- 642`551, Igaunija- 76`410, Lietuva – 82`703). [2]Tomēr nu viss iepriekšējo gados būvēts var sagrūt, jo Latvija var zaudēt konkurētspēju ar kaimiņvalstīm. Tūristiem Latvija būs pārāk dārga.
Bet šīs nav vienīgās problēmas, kas sagaida mūsu valsti. Bezdarbs palielināsies, jo daudzi uzņēmumi bankrotēs, nespējot nodrošināt sev peļņu un saviem darbiniekiem algotu darbu. Sniegto pakalpojumu kvalitāte pazemināsies. Uzņēmumi, kas turpinās pastāvēt (izdzīvos), būs spiesti samazināt vai nu darbinieku skaitu, vai to algas, vai arī viesnīcas izmaksas. Lielāka izdoma un vērība būs vajadzīga uzņēmuma reklāmai, lai atspēkotu augstās cenas un piesaistītu maksātspējīgos tūristus.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register